نسخه چاپی

گزارش وزارت نیرو از بارندگی‌ها

وزارت نیرو اعلام كرد: نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته حجم بارش‌های كشور 27 درصد كاهش یافت. بر پایه این گزارش، حجم بارش‌ های كشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 93) تا پایان هفته گذشته به 87 میلیمتر رسید كه این میزان بارش در مقایسه با میزان بارش‌ های مدت مشابه سال آبی گذشته 27 درصد و در مقایسه با متوسط درازمدت 26 درصد كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجم بارش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 93) تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 27 درصد کاهش یافت.

وزارت نیرو اعلام کرد: نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته حجم بارش‌های کشور 27 درصد کاهش یافت. بر پایه این گزارش، حجم بارش‌ های کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 93) تا پایان هفته گذشته به 87 میلیمتر رسید که این میزان بارش در مقایسه با میزان بارش‌ های مدت مشابه سال آبی گذشته 27 درصد و در مقایسه با متوسط درازمدت 26 درصد کاهش یافته است.

براساس این گزارش، میزان بارش‌ ها در دوره مشابه سال آبی گذشته 119 میلیمتر و دوره درازمدت 43 ساله در همین زمان 117 میلیمتر ثبت شده است. بیشترین افزایش بارندگی تا پایان هفته گذشته در مقایسه با دوره درازمدت در ایستگاه ترکرود رامسر در استان مازندران با 145 درصد افزایش بوده و ایستگاه طاشکوئیه در استان هرمزگان با 91 درصد کاهش، کمترین میزان بارندگی در مقایسه با دوره درازمدت را داشته است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...