نسخه چاپی

پیكر پاك شهید مدافع حرم وارد گرگان شد

عکس خبري -پيکر پاک شهيد مدافع حرم وارد گرگان شد

لحظاتی پیش پیكر پاك شهید مدافع حرم شهید احسان حاتم‌لو وارد گرگان شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، لحظاتی پیش پیکر پاک شهید «احسان حاتم‌لو» شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) وارد گرگان شد.

مراسم استقبال از شهید «احسان حاتم‌لو» در میدان بسیج شهر گرگان با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور شهرستان گرگان و پاسداران و هم‌رزمان این شهید صورت گرفت.

مراسم بدرقه این شهید امشب و از لحظات دیگر در آستانه امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‎شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه این مراسم و در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند، شهدا جانفشانی کردند تا مسیر انقلاب اسلامی روشن بماند.

عبدالله عین‎علی تصریح کرد: ما باید به آرمان‎های شهدا که در این مسیر از هستی خود گذشتند توجه کنیم و مهم‌ترین این آرمان‎ها پشتیبانی از ولایت‌فقیه و رعایت حجاب است که در اکثر وصیت‌نامه شهدا به چشم می‎خورد.

وی تصریح کرد: امروز اگر در جامعه با آسایش و آسودگی خاطر زندگی می‎کنیم نسبت به مادران شهیدی که بیش از ۲۵ سال منتظر فرزند خود هستند، مسئولیت داریم.

عین‎علی ابراز داشت: تشییع پیکر شهدا، یادواره شهدا و مراسم‎های بزرگداشت و گرامی‌داشت شهدا خونی تازه به رگ‎های جامعه تزریق می‎کند و تلنگری را به جامعه وارد می‎کند تا جامعه سیره شهدا و آرمان‎های شهدا را فراموش نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه نینوا ادامه داد: امروز هر چیزی که داریم به برکت وجود شهدا است و عامل توسعه در عرصه‎های اقتصادی، علمی و دستاوردهای نظامی کشور شهدا هستند که اگر ایثارگری آنها نبود اسلام در هیچ عرصه‎ای پیروز نمی‎شد.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر این شهید گران‌قدر فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه از روبه‎روی بهداری سپاه ناحیه گرگان برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...