نسخه چاپی

تكلیف ریاست دانشگاه آزاد تا پیش از انتخابات روشن می‌شود

عکس خبري -تکليف رياست دانشگاه آزاد تا پيش از انتخابات روشن مي‌شود

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تا پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم، تكلیف ریاست دانشگاه آزاد روشن می‌شود و اگر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حكم رئیس جدید این دانشگاه را ابلاغ نكند، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این حكم را ابلاغ خواهد كرد.


نورالله حیدری دستنایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با انتقاد از به تأخیر افتادن ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت:‌ تأخیر در امضا و ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد زیبنده نیست.

وی افزود: رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد باید تاکنون حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را ابلاغ می‌کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد انتقاد و اعتراضی دارد، اکنون دیگر محل اعتراض نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد شورای عالی انقلاب فرهنگی باید کار را تمام کند و راه آن هم این است که رئیس‌جمهور پس از اتمام حجتی که شده، رأساً حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد را ابلاغ کند.

حیدری در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاعی از زمان امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد دارید،‌ گفت: به نظر می‌رسد تا پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم، تکلیف ریاست دانشگاه آزاد روشن شود و اگر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم رئیس جدید این دانشگاه را ابلاغ نکند، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این حکم را امضا و ابلاغ خواهد کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...