نسخه چاپی

حركت حماسی نیروی هوایی در بیعت با امام (ره) ماندگار شد

استاندار اصفهان گفت: ۱۹ بهمن ماه روز حماسه ادای احترام همافران نیروی هوایی ارتش درحضور امام (ره) بود كه در این روز همافران در انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

به گزارش نما به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه ی فجر، گفت: دهه فجر یادآور اوج مبارزات ملت ایران با استكبار جهانی و لحظه های شیرین پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان افزود: گرامیداشت ایام الله دهه فجر برای یادآوری فداكاری شهدای انقلاب اسلامی و ادای احترام به همه شهدا و خانواده معزز آنان و همچنین ادای احترام به همه فجر آفرینان و كسانی است كه در بزرگترین معجزه قرن مشاركت داشتند.

وی با اشاره به روز نیروی هوایی، گفت: ۱۹ بهمن ماه سال ۵۷ روز حماسه ادای احترام شورآفرینان نیروی هوایی درحضور امام (ره) بود كه در این روز همافران در انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

وی با بیان اینكه همافران نیروی هوایی ارتش با بیعت با امام خمینی(ره)، حركت بزرگ و حماسی خود را در ادبیات انقلاب ماندگار كردند، اظهار داشت: درود بر همه همافران نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران كه با این حركت كمر دولت شاهنشاهی را شكستند و درود بر همه این افراد كه هر سال افتخار دیدار مقام معظم رهبری را پیدا می كنند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینكه جهاد خودكفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی هوایی آغاز شد، اظهار داشت: به فرموده امام (ره) ، "نیروی هوایی، نیروی الهی است " و صنعت كوچكی نیست و نیروی هوایی باید به این موضوع افتخار كند.

وی با بیان اینكه در سفر رئیس جمهور به اصفهان ، ایشان در ابتدا از شهدای ارتش و پایگاه های ارتش جویا شدند، افزود: این امر نشان از اهمیت ایشان برای همه نیروهای مسلح است.

رسول زرگرپور به استقبال باشكوه مردم از رئیس جمهور اشاره كرد و اظهار داشت: در طول ۱۳ سفر استانی كاروان تدبیر و امید، سفر به اصفهان با شكوه ترین حماسه ای بود كه در استقبال از ریاست جمهوری رقم خورد.

زرگرپور عنوان نمود: میدان امام (ره) لبریز از جمعیت شد و مردم اصفهان حق مطلب را ادا كردند چرا كه احترام به دولت، احترام به نظام است و امروز ما باید حق مطلب را برای این مردم ادا كنیم.

استاندار اصفهان افزود: سر تعظیم فرو می آوریم به بلوغ سیاسی و قدرشناسی مردم و حماسه ای كه آفریدند و با این حضور مسئولیت ما را چند برابر نمودند.

مدیر ارشد استان اظهار امیدواری نمود كه با كمك همه مسئولین استان از این فرصت طلایی حداكثر استفاده را ببریم تا مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان از بركات این سفر حداكثر بهره را ببرند.

استاندار اصفهان در پایان درود فرستاد بر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و خانواده های گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی ایران كه با فداكاری های خود پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

گفتنی است در این مراسم از كتاب ، رویدادها و حوادث لحظه به لحظه حضور موثر پایگاه شهید بابایی ارتش در سال های دفاع مقدس رونمایی شد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...