نسخه چاپی

مصباحي مقدم خبر داد:

اختصاص یارانه برای كاهش قیمت شیر

عکس خبري -  اختصاص يارانه براي کاهش قيمت شير

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: پس از بحث‌های مطرح‌شده بنا شد تدبیری اندیشیده شود كه در كوتاه‌مدت یارانه‌ای به صنایع تولید شیر اختصاص داده شود تا قیمت شیر به قیمت سابق برگردد.


ريیس کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس، با اعلام خبر اختصاص یارانه به صنعت شیر، گفت: در جلسه مشترک مجلس و دولت بنا شد كه با اختصاص یارانه کوتاه‌مدت به صنعت شیر،‌ قیمت آن به قيمت سابق برگردد.

به گزارش ايسنا، غلامرضا مصباحی مقدم با تشریح جزئیات جلسه مشترک ريیس مجلس و دو وزیر اقتصادی دولت، افزود: در اين جلسه که با حضور ريیس مجلس شورای اسلامی، ‌نواب ريیس،‌ وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، ريیس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده و تعدادی از نمایندگان برگزار شد، مباحثی پیرامون قیمت شیر و سایر فرآورده‌های لبنی مطرح شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: پس از بحث‌های مطرح‌شده بنا شد تدبیری اندیشیده شود که در کوتاه‌مدت یارانه‌ای به صنایع تولید شیر اختصاص داده شود تا قیمت شیر به قیمت سابق برگردد.

وی همچنین در توضیح تصمیم اتخاذشده در این جلسه برای کاهش هزینه نهاده‌های تولید شیر، تصریح کرد: در این زمینه قرار بر این شد که كنجاله مورد نیاز دامداران با واردات تامین شود که البته در حال حاضر بخشی از آن وارد و بخشی دیگر در حال وارد شدن است.

ريیس کمیسیون برنامه، ‌بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواري كرد كه با عرضه كنجاله ارزان‌قیمت، به سمتی حرکت کنیم که هزینه نهاده‌های تولید شیر کاهش یابد تا به این وسیله ثباتی را در بازار شیر و فرآورده‌های شیر از نظر قیمت شاهد باشیم.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...