نسخه چاپی

برهانی از بازی بعد محروم شد

وزارت ارشاد قبل از شروع بازی استقلال و پیكان از رضا عنایتی تقدیر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه امروز آغاز شده است که قبل از شروع مسابقه کادر فنی تیم استقلال به رسم ادب به سمت صمد مرفاوی رفت و با اعضای تیم پیکان خوش و بش کرد.

*امیر حاج‌رضایی، مارکار آقاجانیان، علی نظری جویباری، ادموند اختر و ثنایی عضو هیأت مدیره پیکان در جایگاه ویژه نشسته‌اند. همچنین فریدون زندی نیز از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می‌کنند.

*از جمع بازیکنان تیم پیکان ساموئل، سعید دقیقی و محمد نصرتی به سمت قلعه‌نویی و نیمکت استقلال رفته و از وی رخصت گرفتند. همچنین هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، وحید طالب‌لو، رضا عنایتی و امیرحسین صادقی بازیکنانی بودند که با صمد مرفاوی خوش و بش کردند.

*قبل از شروع مسابقه وزارت ارشاد به خاطر شادی بعد از گل رضا عنایتی به تیم فوتبال سپاهان که نام مبارک محمد رسول‌الله را زیر پیراهن خود هک کرده بود تقدیر کرد.

*حنیف عمران‌زاده و سید مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که برخوردهای جالب توجهی قبل از شروع بازی داشتند. عمران‌زاده وقتی رحمتی را دید با حرکات دست برای او کری خواند و سپس در صحنه‌ای دیگر با حالت شوخی یک سیلی به صورت رحمتی زد که دروازه‌بان تیم پیکان با خنده پاسخ مدافع استقلال را داد.

*امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی در حاشیه بازی امروز با مهدی تاج خوش و بش کردند.

*مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان قبل از شروع بازی سمت امیر قلعه‌نویی نرفته و به نوعی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بودند. هر سه نفر با سرمربی تیم استقلال اختلاف داشته و بارها علیه قلعه‌نویی مصاحبه کردند.

*وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم استقلال قبل از شروع بازی مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت و به سمت آنها رفت. وی هنگامی که بازی آغاز شد با یکی از توپ جمع‌کن‌های پشت دروازه‌اش به خوش و بش پرداخت.

*مهدی تاج رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای برای دقایقی مقابل جایگاه خبرنگاران آمد و پس از خوش و بش با خبرنگاران به جایگاه ویژه رفت.

*هنگامی که بازیکنان دو تیم آماده بازی می‌شدند مهدی رحمتی و بازیکنان پیکان با تک تک آنها دست داده که البته این کار مطابق قوانین سازمان لیگ است.

*آرش برهانی با دریافت اخطار از داور مسابقه سه کارته شد و عملاً بازی آینده تیمش را از دست داد.

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل و در حضور نزدیک به سه هزار و پانصد تماشاگر در حال برگزاری است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...