نسخه چاپی

واكنش مرفاوی به شكست مقابل استقلال

صمد مرفاوی بعد از شكست یك بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی نفس‌گیری برای هر دو تیم بود. استقلال و پیكان با توجه به شرایط جدول برای گرفتن امتیاز به میدان آمده بودند كه متأسفانه در آخرین دقیقه، نتیجه بازی را واگذار كردیم و به چیزی كه می‌خواستیم نرسیدیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امروز باید تیم استقلال برنده بازی مقابل پیکان می‌شد و همین اتفاق هم رخ داد.

صمد مرفاوی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی نفس‌گیری برای هر دو تیم بود. استقلال و پیکان با توجه به شرایط جدول برای گرفتن امتیاز به میدان آمده بودند که متأسفانه در آخرین دقیقه، نتیجه بازی را واگذار کردیم و به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

وی افزود: می‌توانستیم یک امتیاز را بگیریم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که گل دریافت کردیم و بازنده شدیم. در کار دفاعی خوب بودیم و با دوندگی بالا بازی قابل قبولی را انجام دادیم. به هیچ عنوان شایسته باخت نبودیم. شاید استقلال در مالکیت توپ بیشتر از ما کار کرد اما از نظر موقعیت آنقدر فرصت نداشت که به گل برسد و در نهایت هم با بازی مستقیم و با استفاده از اشتباه بازیکن ما به گل رسیدند.

سرمربی پیکان تأکید کرد: گل سالم پیکان از سوی داور مردود اعلام شد و معتقدم زمان وقت اضافه بازی هم پنج دقیقه نبود اما این زمان گرفته شد. امروز باید استقلال می‌برد که همین اتفاق هم رخ داد و من به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

مرفاوی ادامه داد: در اوایل بازی مربی ما را بدون هیچ دلیل و صحبتی اخراج کردند و این در حالی است که مربیان استقلال در طول بازی حرف می‌زدند و حتی داد می‌زدند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و داور به اشتباه صحبتی را از چه جای دیگری شنید که مربی ما را اخراج کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیکان برای حمله کردن برنامه‌ای داشته یا خیر، تصریح کرد: صددرصد برنامه داشتیم اما برنامه‌های‌مان را انجام ندادیم. ما با تعداد زیادی دفاع می‌کردیم و بازیکنان کمی در خط حمله برنامه‌های هجومی را انجام می‌دادند. به همین دلیل در حفظ توپ موفق نبودیم و به راحتی موقعیت‌های‌مان را از دست دادیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه گفت استقلال باید برنده می‌شد و چرا این حرف را زده است، خاطر نشان کرد: شاید برای اینکه آنها بتوانند به صدر جدول بروند، باید برنده می‌شدند.

مرفاوی در واکنش به اینکه آیا منظورش از این صحبت دست‌های پشت پرده است، گفت: خیر، من می‌گویم آنها باید برنده می‌شدند، چون شرایطشان در جدول طوری بود که باید سه امتیاز این بازی را می‌گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم دوست داشته استقلال برنده این دیدار شود، اظهار داشت: خیر، من دوست داشتم تیم خودم برنده شود به مساوی هم راضی بودیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...