نسخه چاپی

قلعه نوعی: مجیدی را نمی‌ خواهم!

عکس خبري -   قلعه نوعي: مجيدي را نمي‌ خواهم!

مجیدی در فهرست ما نیست، چرا كه در تیم استقلال چهار مهاجم جوان داریم كه در فصل پیش رو می توانند مشكل گشا باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و قاسم دهنوی، گفت: من پیش از حضور در تیم استقلال پیشنهاد یک تیم لیگ برتری که در فوتبال ایران بی سابقه بود را رد کردم و به این تیم آمدم.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: این روزها از تیم استقلال خبری نیست جز بی پولی!

وی در ادامه افزود: ما کارمان را تقریبا از دو هفته قبل آغاز کرده‌ایم اما نسبت به زمان بندی که از قبل داشته‌ایم دو هفته عقب هستیم. در عین حال از برخی تیم‌ها زودتر تمرینات خود را شروع کردیم که همین مسئله جای امیدواری دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش آنها را افرادی خواند که به عشق مردم و استقلال خالصانه مشغول کار هستند و گفت: آقای قاسم دهنوی روز گذشته بر سر تمرینات ما حاضر شده اما به خاطر اینکه چک باشگاه امروز نقد نشده با باشگاه دیگر قرارداد بسته است. به عقیده من این کار درست نیست.

وی در ادامه افزود: متاسفانه نگاه به استقلال عدالت محور نیست و ما امروز یک ریال در باشگاه پول نداریم، این در حالی است که وضع رقبا خیلی خوب است و مشغول یارگیری هستند. در شرایطی که آنها تیم خود را می‌بندند در تیم استقلال از سرمربی، مربی تا سرپرست و بازیکنان همه به صورت توافقی و به عشق استقلال مشغول به کار هستند و بدون دریافت یک ریال و اینکه قراردادی ببندند کار خود را آغاز کرده‌اند.

قلعه نویی ضمن تاکید بر لزوم گفتن واقعیت به مردم خاطر نشان کرد: شرایط استقلال اصلا خوب نیست و ما تنها به خاطر علاقه به استقلال و احترام به هواداران این تیم بدون دریافت پول کار می‌کنیم. من پیش از حضور در تیم استقلال پیشنهاد یک تیم لیگ برتری که در فوتبال ایران بی سابقه بود را رد کردم و به این تیم آمدم.

وی به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که به زعم او به خاطر پول از عقد قرارداد با استقلال خودداری می کنند و گفت: بازیکن می‌گوید من استقلال را دوست دارم اما می‌رود با تیمی دیگر قرارداد می‌بندد، آنهم به خاطر اینکه پیشنهاد مالی بیشتری داشته است.

چه ایرادی دارد اگر بگوید پیشنهاد رقبا بهتر بود و من به همین خاطر در استقلال نماندم. این کار درست نیست و کلاه گذاشتن بر سر مردم است، اینکه بگوییم هواداران استقلال را دوست داریم و بعد به تیم دیگری برویم بازی کردن با احساس مردم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: من فهرست خود را به مسئولان باشگاه داده‌ام اما نمی‌توانم دنبال بازیکن بدوم. متاسفانه شرایط امروز استقلال اصلا با گذشته قابل قیاس نیست.

سال گذشته در همین زمان سه تا چهار میلیارد تومان در باشگاه پول بوده است اما امروز سه، چهار هزار تومان هم نیست! این هم از شانس من است که باز هم قرعه حضور در استقلال در زمانی به من خورده که در این تیم هیچ پولی نیست. درست مانند زمانی که در تیم ملی بودم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: اما من گلایه‌ای از شرایط موجود ندارم و توکلم به خداست. اعتقاد دارم تیم ما بد نیست اما به مردم می‌گویم با شرایطی که امروز بر باشگاه استقلال حاکم است از ما توقع آنچنانی نداشته باشند.

وی افزود: همانطور که گفتم برای حضور در استقلال از پیشنهادی سنگین گذشتم، چرا که دیدم شرایط تیم خوب نیست و ترجیح دادم به خاطر مردم و استقلال به این تیم برگردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: سال گذشته هم تمام بازیکنانی که با استقلال قرار داد بستند از این باشگاه پول گرفتند و قرارداد امضا کردند من که آن زمان در استقلال نبودم اما مسئولان باشگاه می‌گویند تمام بازیکنان پس از دریافت پول قرارداد بستند، من جمله همین آندرانیک تیموریان.

وی ادامه داد: این بازیکن سال گذشته پولش را گرفته و قرارداد بسته اما امسال تا متوجه شد شرایط مالی باشگاه خوب نیست به تیمی دیگر رفت. ایرادی ندارد او می‌تواند به هر تیمی خواست برود اما اینکه می‌گوید مردم و استقلال را دوست دارد کار درستی نیست. ما امروز معنی دوست داشتن و علاقه به تیم و مردم را از بازیکنان نسل فعلی فهمیده‌ایم!

وی خاطرنشان کرد: عرق و تعصب بازیکنان امروزی با بازیکنانی که در گذشته بازی می‌کردند قابل قیاس نیست. آقای دهنوی آمده با ما توافق کرده اما چون چکش پاس نشده به تیم دیگری رفته است.

ایشان و دیگر بازیکنان به جای اینکه در مطبوعات با احساسات و علایق مردم بازی کنند بهتر است بگویند چون پول نبود در استقلال نماندیم. اینها اگر استقلال را دوست داشتند در زمان گرفتاری به این تیم می‌آمدند. زمانی که تیم در دسته سه بود، زمانی که تیم در لیگ برتر نهم شده بود، زمانی که عنوان سیزدهم لیگ را بدست آورده بود و زمانی که ... .

قلعه نویی ضمن تاکید دوباره بر اینکه جباری در فهرست بازیکنان مورد نظر او قرار دارد، گفت: من جباری را می‌خواهم اما باید بگویم همه بازیکنان از جمله خود من باید در چارچوب تیمی که همه بازیکنان و مربیانش همدل هستند، قرار بگیرند. ما می‌خواهیم تیمی درست کنیم که پایه‌اش بر همدلی و دوست داشتن مردم و عرق و تعصب به باشگاه باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطرنشان کرد: باید دست این بازیکنانی که امروز در تمرین استقلال حضور دارند را بوسید، آنهایی که به عشق مردم به این تیم آمدند اینها استقلالی واقعی هستند اینها واقعا مردم را دوست دارند و ... .

وی از عدم نیاز خود به فرهاد مجیدی خبر داد و گفت: مجیدی در فهرست ما نیست، چرا که در تیم استقلال چهار مهاجم جوان داریم که در فصل پیش رو می توانند مشکل گشا باشند.

قلعه نویی گلایه برخی بازیکنان و تاکیدشان که فلان شماره را می‌خواهند را حرکتی بچگانه توصیف کرد و گفت: در تیمی که من سرمربی‌اش هستم نباید بحث بازوبند و پیراهن مطرح باشد من قبول دارم که برخی بازیکنان به برخی شماره‌ها علاقه دارند به مانند خود من که دوست داشتم شماره هشت بپوشم.

در فصل پیش رو هم طی یک جلسه با هم می نشینیم و خیلی دوستانه در خصوص تعیین شماره پیراهن ها تصمیم گیری می‌کنیم اما اینکه در تیم ما بازیکنی بخواهد دنبال شماره پیراهن و مسائلی از این قبیل باشد نمی‌پذیرم و او باید از استقلال برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که "آیا ضمانتی وجود دارد همین بازیکنانی که امروز در تمرین استقلال حضور دارند به پیشنهاد دیگر تیم‌ها پاسخ مثبت ندهند؟"، گفت: ضمانت را من باید بدهم؟! من مسئول کادر فنی هستم. همین که توانستم بدون پرداخت پول تمرینات تیم را شروع کنم کافی است. باشگاه رئیس مجمع دارد، رئیس هیئت مدیره دارد، مدیر عامل دارد و ... آنها باید ضمانت بدهند که این بازیکنان به تیم‌های دیگر نروند.

وی یادآور شد: چرا پارسال در استقلال پول بوده اما امسال نیست؟! مطمئن باشید اگر به آقای فتح‌الله‌زاده اجازه می‌دادند روالی که سال گذشته باشگاه استقلال طی کرده است را ادامه دهد امروز تیم به این مشکلات دچار نمی‌شد.

قلعه نویی در خاتمه تصریح کرد: هواداران استقلال اطمینان داشته باشند با وجود مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم یک تیم خوب را روانه میدان خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...