نسخه چاپی

عكس منتشر نشده از شهید چمران و دخترش

دكتر چمران به سال 1340 با یك بانوی مسلمان آمریكایی ازدواج كرد كه ثمره یآن چهار فرزند بود. تصویر زیر ، اولین فرزند دكتر چمران با نام «روشن» را در آغوش وی نشان می دهد.

به گزارش نما به نقل از مشرق ، دکتر مصطفی چمران ، به تاریخ 18 اسفند 1311 در محله ی «سرپولک» تهران شد. دیپلم خود را از دبیرستان البرز دریافت کرد و به سال 1332 ، درست یک ماه پس از کودتای 28 مرداد ، در رشته ی الکترومکانیک دانشکده ی فنی تهران پذیرفته شد و در سال 1336 با احراز رتبه ی اول ، فارغ التحصیل گشت.
دکتر چمران در سال 1337 با استفاده از بورس تحصیلی شمگردان ممتاز ، به آمریکا اعزام شده و در دانشگاه «A&M» در شهر ک«الج استیشن تگزاس» ثبت نام نموده و فوق لیسانس خود را از دانشگاه مزبور با رتبه ممتاز گرفت. پس از آن تحصیلات خود را در مقطع دکترا ، در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی ادامه داد . چمران در سال 1340 با یک بانوی مسلمان آمریکایی ازدواج کرد که ثمره یآن چهار فرزند بود. و پس از سه سال دکترای خود را در رشته الکترونیک و فیزیک پلاشما ، با درجه عالی اخذ نمود.
دکتر چمران به سال 1340 با یک بانوی مسلمان آمریکایی ازدواج کرد که ثمره یآن چهار فرزند بود. تصویر زیر ، اولین فرزند دکتر چمران با نام «روشن» را در آغوش وی نشان می دهد. این تصویر به سال 1343 در نیوجرسی برداشته شده است.
روحمان با یادش شاد

4.jpg

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...