نسخه چاپی

مصاحبه اختصاصي قدس از جادوگر؛

دایی بیاید كریمی می رود

عکس خبري -  دايي بيايد کريمي مي رود

حمید رضا عرب - علی كریمی از عقد قرارداد با پرسپولیس بسیار خوشحال است. او می خندد و از بازگشت دوباره به پرسپولیس احساس خوبی دارد.

وقتی با کریمی گفتگو می کنی به خوبی می توانی این حس رضایت را اززبانش بشنوی.

سلام آقای کریمی چه خبر؟! قدری مکث می کند و می گوید:" سلامتی خبر خاصی نیست. می بینید که با پرسپولیس به توافق رسیدم و دوباره در این تیم ماندم. برایم بسیار خوشحال کننده است که در تیم محبوبم حضور دارم و می توانم یک فصل دیگر کنار هواداران باشم."
علی درحالی با ما حرف می زند که دارد حرکات نرم کششی انجام می دهد. بازیکنان راهی خانه ها یشان شده اند و قراراست بعد از تمرین صبح که در درفشی فر انجام شد ساعت 5 بعد از ظهر دوباره خود را به ورزشگاه برسانند تا زیر نظر عاشوری تمرین های خود را انجام بدهند. علی اما راهی خانه اش نشده است. در درفشی فر مانده و دارد اختصاصی تمرین می کند.
از او می پرسیم چرا بر خلاف بازیکنان به خانه نرفتی که جواب ما را به سرعت می دهد:" کمی وزنم بالا رفته و باید هر چه زود تر خودم را آماده فصل بعد کنم. مسیر ورزشگاه تا خانه ام در این ترافیک قدری طولانی و خسته کننده می شود. برای همین ماندم تا یک سری تمرین های اضافه انجام بدهم. همین جا ناهار می خورم و تا یک چرت بزنم بچه ها می رسند و باید تمرین های عصر را انجام بدهیم. این طوری راحت ترم." کریمی آرام طناب می زند و در عین حال کنجکاوی ما بیشتر هم می شود. علی آقا از این که پرسپولیس این همه ستاره گرفته چه احساسی داری؟ این همه بازیکن برای پرسپولیس لازم بود؟ بدون مکث پاسخ می دهد:" به هرحال تصمیمی بود که باشگاه گرفت. آن ها بازیکنانی را مد نظر خود قرارداده بودند و جذب کردند. از این که پرسپولیس را این طوری بسته اند خوشحالم اما برای من مهم تر از این که چه بازیکنانی جذب شده اند این موضوع مهم است که هرچه زودتر تمرین های مان زیر نظر سرمربی جدید آغاز بشود. ما باید هر چه زودتر سرمربی خودمان را بشناسیم و بدانیم قرار است با تفکرات چه کسی وارد لیگ بشویم." علی از سرمربی حرف می زند و ابهام در این موضوع ما رابه فکر فرو می برد. تصور کنید پرسپولیس با متسو به توافق نرسد، دنیزلی نیاید و دیگر گزینه های خارجی هم با این تیم امضا نکنند. آن وقت چه اتفاقی می افتد؟ آیا این تصور که علی دایی به پرسپولیس ملحق خواهد شد جنبه حقیقی به خود نخواهد گرفت؟ در این شرایط علی کریمی چه می کند؟ می ایستد و با دایی کار می کند؟ پاسخ کاملا منفی است. علی کریمی در صورتی که دایی سرمربی پرسپولیس بشود حتی یک دقیقه هم در این تیم نخواهد ماند. علی در این باره هیچ اظهار نظر رسمی نکرده است اما او در خفا بارها به این موضوع مهم اشاره کرده است که چنان چه دایی، سرمربی پرسپولیس باشد من برای پرسپولیس بازی نخواهم کرد. این که علی کریمی تا کنون قراردادش را با پرسپولیس به ثبت نرسانده خود نشان دهنده همین هدف است. شاید جادوگر نیز با خود می پندارد که شاید اگر مدیران باشگاه در انتخاب مربی خارجی به بن بست بخورند دست روی مهره ای بگذارند که او هیچ تمایلی برای کار کردن با وی ندارد.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...