نسخه چاپی

تعدادی از صفحات شبكه‌های اجتماعی مسدود می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعدادی از صفحات شبكه‌های اجتماعی كه مورد تایید نباشند با استفاده از فیلترینگ هوشمند جلوی فعالیت آنها گرفته می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود واعظی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقداماتی در سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مازندران انجام شده است، افزود: برای بهره‌برداری از امکانات مخابراتی استان 296 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که این اعتبارات برای زیرساخت‌های ارتباطی در بخش تلفن‌های نسل سوم، فیبر نوری، افزایش کانال ارتباطی و پهنای باند سرمایه‌گذاری شده است.

وی در ارتباط با افزایش نرخ مکالمه تلفن ثابت در استان‌‌های کشور با اجرای طرح هم‌کدی گفت: کمیته‌ای در این ارتباط در استان‌ها تشکیل شد و این موضوع در کمیسیون تنظیم مقررات بررسی می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ اینترنت در کشور اظهار کرد: بخشی از این شبکه‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارند و می‌توانند کار کنند و درصدی کمی از این شبکه‌ها که دارای مشکل هستند از نظر مردم نیز اعلام شده که این شبکه‌ها باید مسدود شوند که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از شبکه‌های اجتماعی که مورد تایید نباشند با استفاده از فیلترینگ هوشمند جلوی فعالیت آنها گرفته می‌شود.

واعظی در پایان گفت: قیمت اینترنت در کشور طی سال‌جاری 20 درصد کاهش یافته است که این میزان به نسبت کم‌سابقه بود و قیمت اینترنت در مقایسه با سایر کشورها در ایران پایین است.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...