نسخه چاپی

پای بانوان به ورزشگاه های فوتبال باز می شود

عکس خبري -پاي بانوان به ورزشگاه هاي فوتبال باز مي شود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به مسئولان AFC قول داد كه اگر میزبانی را به ایران بدهند، بانوان را هم به ورزشگاه راه می‌دهیم.

به گزارش نما، ایران و امارات برای گرفتن میزبانی جام ملت‌ها رقابت می‌کنند و سرانجام در اردیبهشت ماه سال آینده، تکلیف مشخص می‌شود.



روی کاغذ، شانس با اماراتی‌‌هاست و ایران و کفاشیان در این بازی شکست می‌خورند. رقیب از هر نظر امکانات بهتری دارد و حاضر است هر امتیازی به کنفدراسیون بدهد تا میزبانی را به‌دست آورد اما در این بین اتفاقاتی افتاده است.



شیخ‌سلمان، رئیس AFC با یوسف السرکال، رئیس فدراسیون امارات قهر است و ایران می‌خواهد از این فرصت استفاده کند.



داستان این اختلاف از انتخابات دو سال قبل ریاست موقت AFC کلید خورد. سرکال کاندیدا شد و توقع داشت ایران از او حمایت کند اما بلاتر، سرکال را همان بن‌همام خواند تا ایران ناگهان تغییر موضع دهد و به حمایت از شیخ‌سلمان بپردازد.



حالا هم امارات برای انتخابات فیفا، با بلاتر نیست در حالی که ایران در کنار شیخ‌سلمان، به حمایت از پیرمرد سوئیسی پرداخته است.



ایران امیدوار است با سیاست حمایت از شیخ‌سلمان و بلاتر، بتواند از نظر سیاسی قدرت خود را تثیبت کند تا میزبانی را به‌دست آورد. این تنها راه حل پیش روی کفاشیان است وگرنه از نظر امکانات و هر چیز دیگری، امارات قدرتی به مراتب بالاتر از ایران دارد.



کفاشیان در آخرین جلسه‌ای که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، تمام وعده و وعیدها را داد. حتی وقتی آنها گفتند ایران نمی‌تواند در ورزشگاه میزبان بانوان باشد، کفاشیان گفت: «شما میزبانی را بدهید تا سال 2019 بانوان را هم به ورزشگاه راه می‌دهیم. حضور خارجی‌ها که از الان قطعی است تا آن زمان مشکل بانوان خودمان را هم حل می‌کنیم.»



اما فعلاً بزرگترین مشکل ایران حضور بانوان نیست، بلکه ورزشگاه‌هایی است که هنوز به حد استاندارد نرسیده‌اند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...