نسخه چاپی

سردار كاظمینی:رهبری اتمام حجت كردند

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان اتمام حجت كرده و تكلیف گروه مذاكره‌كننده را روشن كرده‌اند كه ما به هیچ وجه به دنبال توافق بد نیستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج و رونمایی از سامانه خبری این یگان گفت: پایگاه‌های خبری «بسیج پرس« و «قسم 5 سال پیش کارشان را شروع کردند و در مقایسه با دیگر خبرگزاری‌ها ظرفیت نیروی انسانی بالایی دارند و هیچ محدودیتی برای حضور بسیجیان در این پایگاه‌ها وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در این پایگاه‌ها آموزش مجازی نیز انجام می‌شود گفت: سایت خبری بسیج پرس محدود به اخبار سپاه نیست و اخبار کشور را نیز پوشش می‌دهد.

کاظمینی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستاوردهای ما هر روز بیشتر می‌شود و دشمنان برای جلوگیری از این پیشرفت دست به هر کاری می‌زنند مانند اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری نیز گفت: ایشان در سخنرانی اخیرشان اتمام حجت کرده و تکلیف گروه مذاکره‌کننده را روشن کردند که به هیچ وجه دنبال توافق بد نیستیم. ما به دنبال توافقی هستیم که مسیر انقلاب را منحرف نکند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان گفت: مردم کشورمان نیز در روز 22 بهمن با حضور خود وجه عملی ولایتمداری را نشان می‌دهند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...