نسخه چاپی

باران كوثری: مادرم نمی خواست من بازیگر شوم

بازیگر فیلم سینمایی "جامه‌دران" گفت: پدر و مادرم مخالف حضور من در سینما بودند اما من به دلیل علاقه ای كه به بازیگری داشتم با پا فشاری های زیاد به هدفم رسیدم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، باران کوثری بازیگر فیلم سینمایی "جامه‌دران" در خصوص ارزیابی خود از جشنواره امسال گفت: همه چیز خوب است، اما هنوز برای قضاوت کردن وقت مناسبی نیست و باید مدتی از اتمام جشنواره بگذرد و بعد به بحث و گفتگو پیرامون آن بپردازیم.

وی در خصوص جوانگرایی در جشنواره امسال بیان کرد: همیشه حضور جوانان مثبت و خوب است، خوشبختانه جوانان ایرانی آنقدر همت و اراده دارند که در سخت‌ترین شرایط هم فیلم بسازند. سال گذشته هم رضا درمشیان جوان بود و فیلم ساخت نوید محمد زاده جوان بود و با تمام اشتیاق بازی کرد اما به هیچ کدام جایزه ندادند.جوانان همیشه تلاش می کنند و فیلم می سازند کاری هم به جشنواره ندارد مهم این است که فیلم هایشان اکران و زحماتشان دیده شود.

این بازیگر با بیان اینکه اکنون در خصوص کاندیدا شدنش در جشنواره صحبت نمی‌کند، بیان کرد: آقای قطبی کمک زیادی در به وجود آمدن حس این نقش در من به من کرد، همچنین طراحی لباس و گریم خوب هم من را با فضای فیلم جامه دران سازگار تر کرد و بازیگر مقابلم مصطفی زمانی و دیگر عزیزان خیلی در این موفقیت نقش داشتند.

کوثری با اشاره به اینکه بازیگری برایش در زندگی در اولویت است، گفت: معیارم برای بازی در یک اثر فیلمنامه، قصه و گروه بازیگری و کارگردانی خوب و مهم تر از هم خود نقش است.

این بازیگر با بیان این موضوع که اگر پدر و مادرش از اهالی سینما نبودند، بازیگر نمی‌شد، عنوان کرد: موفقیتم را مدیون آن‌ها نمی‌دانم؛ من از کودکی در این فضا بزرگ شدم و به وسیله‌ی آنها با سینما و شرایط آن آشنا شدم، اتفاقا پدر و مادرم مخالف حضور من در سینما بودند اما من به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشتم با پا فشاری های زیاد به هدفم رسیدم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا تاکنون به خواسته‌ی خود در بازیگری رسیده است، گفت: من تا آخر عمرم هم به آن نمی رسم. من در بازیگری انتظارات زیادی دارم که نیاز به کار زیاد دارد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...