نسخه چاپی

شهرام جزایری تبلیغات فوتبال در چنگال قانون

حاكمیت مناسبات ناسالم در حوزه تبلیغات فوتبال و به كارگیری برخی مدیران در صداوسیما باعث میلیاردر شدن جوان سی ساله ای به نام ع. ش در طی یكی دوسال و از قبل انعقاد قراردادهای غیر قانونی شده است. موضوعی كه به نظر می رسد با توجه به نقش برخی مدیران معاونت مالی اداری صدا و سیما می بایست توسط سازمانهای مسئول مورد بررسی دقیق قرار گبرد.

به گزارش نما به نقل از صراط، حاكميت مناسبات ناسالم در حوزه تبليغات فوتبال و به كارگيري مديران ضعيف در صداوسيما باعث ميلياردر شدن جوان سی ساله ای به نام "ع. ش" در طي يكي دوسال و از قبل انعقاد قراردادهاي غير قانوني شده است.

"ع . ش" با سوء استفاده و تطميع عده اي از دست اندركاران و در سايه غفلت برخي مديران، در پوشش شركت هاي اجاره اي مبادرت به راه اندازي غير قانوني مجموعه اي به نام ((دفتر نمايندگي تبليغات محيطي فوتبال كشور)) نموده و با اين پشتوانه، برخي شركت ها و موسسات دولتي به تصور دولتي بودن اين مجموعه مبادرت به عقد قرارداد و پرداخت ارقام ميلياردي براي تبليغ كالا و خدمات خود در هنگام پخش مسابقات فوتبال از تلويزيون نموده اند.

افراد مطلع اذعان دارند كه "ع . ش" علي رقم بدهي هاي ميلياردي به سازمان صدا و سيما از مدتها قبل، موفق به عقد قراردادهايي در سنوات اخير شده است و این در حالی است که تشريفات قانوني واگذاري قراردادهاي ميلياردي نیز انجام نپذيرفته است .

با عنايت به سكوت صدا و سيما در خصوص اخبار منتشره در روزهاي اخير، لازم است مسئولان اين دستگاه علاوه بر اظهار نظر در درخصوص اخبار منتشره، نسبت به تبیین ميزان انطباق فعاليت هاي خود در واگذاري قراردادها به ع.ش با قوانين و مقررات موجود مبادرت نموده و در رابطه با ابهامات به وجود آمده پاسخگو باشند .

به هر حال با توجه به حجم بالاي تخلفات صورت گرفته و شائبه نقش برخي مديران صدا و سيما در مناسبات ناسالم مذكور به نظر می رسد سازمانها مسئول می بایست در این حوزه ورود پیدا کرده و ماجرای انعقاد قراردادهای غیر قانونی و مناسبات ناسالم موجود را بررسی نمایند.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...