نسخه چاپی

مقام نظامی روس:تجهیز اوكراین اعلام جنگ است

یك مقام ارشد وزارت دفاع روسیه در سخنانی گفت:كرملین اگر مجبور شود از طریق روش‌های نامتقارن علیه واشنگتن وارد عمل شده یا با كمك متحدانش جبهه‌ای دیگر تشكیل می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک مقام ارشد نظامی روسی امروز سه‌شنبه در واکنش به خبر تجهیز نظامی اوکراین از سوی آمریکا مدعی شد در صورت رخ دادن این مسئله، روسیه به ایران برای حمله به عربستان سعودی کمک خواهد کرد.

به گزارش روزنامه «مسکو تایمز» مشاور نظامی وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد در صورتی‌که آمریکا، اوکراین را به سلاح‌های نظامی مجهز کند، کرملین این اقدام را «اعلام جنگ» تلقی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام روسی که نامی از وی افشا نشده است، همچنین گفت که تجهیز نظامی اوکراین از سوی آمریکا نه تنها باعث افزایش تنش در منطقه شده بلکه کرملین را مجبور خواهد ساخت از طریق روش‌های نامتقارن علیه واشنگتن وارد عمل شده یا با کمک متحدانش جبهه‌ای دیگر تشکیل دهد.

این مقام روسی در این باره گفت:«ما می‌توانیم در این زمینه ایران را در عملیات نظامی علیه عربستان سعودی ترغیب کنیم و این باعث افزایش فوری بهای نفت خواهد شد.»

به گزارش این منبع خبری،«ایوگنیس بوژنسکی» تیمسار اسبق ارتش روسیه در این باره گفت :«روسیه ، آمریکا را به عنوان شرکت کننده مستقیم در نبرد خواهد نگریست.»

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...