نسخه چاپی

رحیم‌پور ازغدی: سه بار می‌خواستند ترورم كنند

عکس خبري -رحيم‌پور ازغدي: سه بار مي‌خواستند ترورم کنند

حسن رحیم پور ازغدی ضمن تایید خبر ترورش توسط یك تیم تروریستی، گفت: آنها در كردستان عراق اتاق فرمان تشكیل داده‌اند و در یكسال و نیم اخیر نیز این بار سوم است كه خبر ترورم را به من داده‌اند.

به گزارش نما، حسن رحیم‌ پورازغدی استاد دانشگاه در گفت‌وگو با فارس، ضمن تائید خبر تلاش یک‌ گروهک تروریستی برای به شهادت‌رساندن وی گفت: بنده قصد انتشار این خبر را نداشتم، چراکه این به نفع بنده است؛ البته به نظر می‌رسد که درباره ترور من سوءتفاهم شده چرا که من جزء نخبگان نیستم اما در عین حال خوشحالم سرویس‌های اطلاعاتی غرب و خط تولید تروریسم از سوی بنده حقیر احساس خطر کرده است.

* دشمن سه بار قصد ترور مرا داشت

رحیم‌پورازغدی ادامه داد: در یکسال و نیم اخیر این بار سوم است که خبر ترورم را به من داده‌اند که البته باید گفت آنها بیکار هستند که سراغ امثال من آمده‌اند؛ انتشار چنین اخباری دست کم این فایده را دارد که تردید بنده درباره مفید بودن یا نبودن کار طلبگی، تدریس و تحقیق‌ام را برطرف می‌کند.

* دشمن امروز در مصاف با قلم و فرهنگ کم آورده است

وی با بیان اینکه دشمن امروز در مصاف با قلم و فرهنگ کم آورده و مانند دهه 60 به سلاح و بمب روی آورده است، افزود: این یک پیروزی برای انقلاب و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رحیم‌پورازغدی با بیان اینکه کمترین بشارت این خبر این است که دشمن در عرصه فرهنگی به شدت آسیب‌پذیر است، گفت: چند شب پیش هم به بنده اطلاع دادند یک تیم برای بار سوم قصد ترور دارد؛ آنها در کردستان عراق اتاق فرمان تشکیل داده‌اند.

وی تأکید کرد: این اتاق فرمان ترور با مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل فعالیت می‌کند و پیمانکاران آنها برای ترور احتمالاً برخی گروه‌ها همچون منافقین هستند هرچند مشخص نیست که عوامل اجرایی آنها دقیقاً چه کسانی هستند.

رحیم‌پورازغدی با ابراز اطمینان از اینکه "این اتفاق خجسته (شهادت) خواهد افتاد" گفت: بنده از تابستان57 و پیش از انقلاب تا سال‌های جنگ و پیش از هر عملیات حدود 10 وصیت‌نامه نوشته‌ام لذا اگر خون ما در راه انقلاب ریخته شود باعث افتخار است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه معتقدم که این اتفاق دیر یا زود برای من خواهد افتاد تصریح کرد: بنده هیچ مرگ دیگری غیر از شهادت را دوست ندارم.

* حاضرم با دشمن به صورت مستقیم دوئل کنم!

وی در ادامه به تروریست‌هایی که قصد ترور وی را داشتند توصیه کرد که چند ماه و حداقل چند سال ترور وی را به تأخیر بی‌اندازند تا پروژه‌های علمی خود را تکمیل کند. در عین حال گفت ما برای شهادت آماده‌ایم.

رحیم‌پورازغدی به مزاح گفت حاضرم که با دشمن به صورت مستقیم دوئل کنم.

این عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب با تأکید بر اینکه نهضت بزرگ اسلام در سطح جهان آغاز شده است، یادآور شد: اگر دشمن هزاران نفر را هم ترور کند این موج دیگر فروکش نخواهد کرد. چرا که دشمن در حال حاضر از زمان عقب افتاده است. اما آنها فکر می‌کنند می‌توانند با کشتن چند نفر یک تغییری ایجاد کنند.

وی در پایان گفت: حدود 20 روز پیش نیز چنین خبری را به بنده دادند از این رو مسلم است که صهیونیست‌ها ، آمریکا و انگلیسی‌ها در کردستان عراق اتاق فرمان ترور تشکیل داده‌اند.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...