نسخه چاپی

نظر صالحی درخصوص نتیجه مذاكرات

قصد ورود به جزئیات مذاكرات را ندارم چون هم اكنون در مرحله حساسی هستیم اما ملت ایران یقین بدانند كه فرزندان آنها كه از سازمان انرژی اتمی به عنوان مذاكره كنندگان فنی و حقوقی در مذاكرات هستند با اقتدار در ابعاد فنی و حقوقی در حال دفاع از حقوق ملت ایران هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران یک مذاکره با عزت را دنبال می‌کند و قطعاً دستش را بالا نخواهد برد.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تهران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن گفت: امروز روزی است که ما هر قدر پیش می‌رویم اهمیت این روز مشخص تر و جلوه آن نمایان‌تر می‌شود.

صالحی افزود: مردم ما در روز 22 بهمن به خیابان‌ها می‌آیند و با صدای بلند از انقلابشان حمایت می‌کنند زیرا این انقلاب برخاسته از عشق، عقلانیت و حکمت مردم بوده است.

وی تصریح کرد: اگر نبود عشق، عقلانیت و حکمت، تحقیق و بصیرت مردم، یقیناً چنین انقلابی رخ نمی‌‌داد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: این انقلاب چون برخاسته از درون ضمیر و فطرت مردم بوده است و علیرغم مشکلات، محدودیت‌ها و تحمیل‌ها و فشارهای فراوان و ایران‌ هراسی‌هایی که دشمنان راه انداخته‌اند و هر چه در توان داشتند مانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها اما به خوبی مشاهده می‌کنیم که مردم ایران بیش از گذشته حامی انقلاب، دولت و نظام هستند چراکه دولت‌ها در انقلاب اسلامی ایران برخاسته از اراده مردم بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات‌هایی که در طول انقلاب برگزار شده در اکثر اوقات بر خلاف تصور و نظر غربی‌ها نتیجه داشته و برخلاف آنها بوده که دستی بر سیاست و پیش بینی های آن دارند بوده است، زیرا آنها بصیرت مردم ایران را متوجه نشده بودند و نمی‌دانند که مردم ایران چگونه عمل می‌کنند و در صحنه حضور دارند.

معاون رئیس جمهور گفت: مردم ایران به خوبی حق را از باطل تشخیص می‌دهند و این بسیار مهم است زیرا ما مردمی با بصیرت داریم و باید قدر این ملت را بدانیم.

صالحی اظهار داشت: تا آنجا که می‌توانیم باید خادمان خوبی برای ملت ایران باشیم و اگر کارمان را برای رضای خدا انجام دهیم یقیناً رضایت مردم را نیز جلب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حصول نتیجه مذاکرات هسته‌ای گفت: قصد ورود به جزئیات مذاکرات را ندارم چون هم اکنون در مرحله حساسی هستیم اما ملت ایران یقین بدانند که فرزندان آنها که از سازمان انرژی اتمی به عنوان مذاکره کنندگان فنی و حقوقی در مذاکرات هستند با اقتدار در ابعاد فنی و حقوقی در حال دفاع از حقوق ملت ایران هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...