نسخه چاپی

بازگشایی تمام مسیرهای راهپیمایی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری شكوهمند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در پایتخت از بازگشایی معابر و مسیرهای راهپیمایی تا ساعتی دیگر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرهنگ سیدتیمور حسینی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: خوشبختانه راهپیمایی مردمی امروز، با حضور پررنگ مردم و در کمال نظم برگزار شد و امروز شاهد شکوه حضور مردمی در آستانه سی‌وسومین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر، مراسم راهپیمایی به پایان رسیده است ولی به دلیل ازدحام و حضور چشمگیر مردم، هنوز معابر و مسیرهای از پیش تعیین شده به صورت کامل تخلیه نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تراکم جمعیت در ایستگاه‌های مترو، اطراف میدان آزادی، سه راه بوتان و میدان فردوسی ادامه دارد و از این رو با توجه به عدم تخلیه کامل مسیرهای راهپیمایی، هنوز محدودیت‌های ترافیکی به صورت کامل برداشته نشده است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری مردم با پلیس امیدواریم تا ساعتی دیگر مسیرهای راهپیمایی به طور کامل تخلیه شده و محدودیت‌های ترافیکی ملغی شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...