نسخه چاپی

حقایقی جدید درباره امام موسی صدر

عکس خبري -حقايقي جديد درباره امام موسي صدر

رئیس شورای ملی انتقالی لیبی تاكید كرد، تحقیقات سیستم قضایی این كشور در خصوص ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی به پایان رسیده و برای نخستین بار حقایق مهمی در این رابطه به دست آمده است.


به گزارش klh، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العربيه نوشت: مصطفي عبدالجليل، رئيس شوراي ملي انتقالي ليبي عنوان داشت: تحقيقات در خصوص ربوده شدن امام موسي صدر و 2 تن از همراهانش در ليبي در سال 1978 توسط سيستم قضايي اين كشور به پايان رسيده است.

وي در ادامه افزود: اين تحقيقات جزئيات بسيار مهمي را براي نخستين بار در خصوص ربوده شدن اما موسي صدر و سرنوشت وي آشكار مي‌كند.

عبدالجليل همچنين تاكيد كرد: اين تحقيقات از سوي ما به پايان رسيده است و منتظريم تا طرف لبناني نتايج آزمايش‌هاي دي ان اي پيكري كه معتقديم متعلق به امام موسي صدر بوده و آن را به مسئولان لبناني تحويل داده‌ايم، اعلام كند.

لازم به ذكر است ، امام موسي صدر در سال 1978 به همراه محمد يعقوب و عباس بدرالدين بنا به دعوت معمر قذافي،‌ ديكتاتور سابق ليبي به اين كشور سفر كرد اما بعد از آن اعلام شده كه وي به همراه دو همراهش ربوده شده است.

تاكنون يك جسد در يكي از قبرستان‌هاي موجود در ليبي پيدا شده كه شوراي ملي انتقالي اين كشور اعلام كرده بود احتمالا متعلق به امام موسي صدر است.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...