نسخه چاپی

هراس صهیونیستها از موفقیت چشمگیر ارتش سوریه

دستاوردهای چشمگیر ارتش سوریه در جبهه جنوب صهیونیستها را به وحشت انداخته است به طوری كه رسانه های این رژیم از احتمال فروپاشی گروههای مسلح و رسیدن ارتش سوریه به جولان اشغالی خبر داده اند.

به گزارش نما، فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: موفقیت هایی که ارتش سوریه در جنوب کسب کرده است از آن حیث اهمیت دارد که محور دمشق به قنیطره، و محور دمشق به درعا را امن می کند و خطوط امداد رسانی تروریستها را قطع می کند.

از سوی دیگر کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به دستاوردهای ارتش سوریه با اشاره به احتمال موفقیت ارتش سوریه و حزب الله در دور کردن افراد مسلح و رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی اذعان کرد: ارتش سوریه پیشرفتهایی به دست آورده است و به خطوط مقدم در مرز با جولان رسیده است و ما در برابر خط جبهه اضافی با حزب الله هستیم. آنها هم اکنون از مقاومت مردمی سخن می گویند که در اصطلاحات ما یعنی عملیات است.

برخی دیگر از رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند: گروههای مسلح توانایی تاب آوردن در برابر ارتش سوریه را ندارند و احتمالا تل الحاره تحت کنترل ارتش سوریه در می آید و خطر فروپاشی گروههای مسلح در جنوب سوریه و رسیدن ارتش به خط جولان وجود دارد.

این درحالی است که ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی موفق به تسلط بر مزارع و مواضعی در نزدیکی وادی التیم پس از درگیری های شدید با داعش شد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...