نسخه چاپی

بارش برف در جاده‌های آذربایجان شرقی و مازندران

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا گفت: هم‌اكنون در محورهای اهر - تبریز و آزادراه تبریز - زنجان در آذربایجان شرقی، محورهای بانه، بیجار و مریوان در كردستان و محور چالوس - كرج و هراز در مازندران بارش برف جریان دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای اهر - تبریز و آزادراه تبریز - زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای بانه، بیجار و مریوان در استان کردستان و محور چالوس - کرج و هراز در استان مازندران بارش برف جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، تهران و همدان بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محورهای ایذه - شهرکرد و اندیمشک - خرم‌آباد در استان خوزستان، محور گرمی - بیله‌سوار در استان اردبیل، محور خرم‌آباد - دورود در استان لرستان و محورهای نور و ابتدای کندوان در استان مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: در محورهای سربندر و ماهشهر در استان خوزستان گردوغبار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است همچنین محور اردبیل - سرچم در استان اردبیل نیز به دلیل چهار خطه کردن مسیر مسدود است.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...