نسخه چاپی

"رضا كیانیان" نماد گردشگری خراسان‌رضوی شد !

رئیس بنیاد تحقیقات سینمایی خراسان رضوی گفت: رضا كیانیان بازیگر مطرح كشور به عنوان نماد گردشگری خراسان رضوی در هشتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری كشور تجلیل می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد هادی عرفانیان اظهار داشت: در این مراسم 25 نفر از چهره‌های مطرح هنری خراسان رضوی به عنوان نماد گردشگری خراسان رضوی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره از همایش راهنمایان گردشگری ایران حرکت‌های نمادینی چون چاوش خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، جارو کشیدن حرم رضوی، عودگردانی و عطر افشانی انجام می‌شود، گفت: این همایش با حضور 800 نفر از سراسر ایران در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

عرفانیان با اشاره به اینکه نفرات یاد شده در قالب هشت گروه حرکت‌های نمادین مذکور را ارائه می‌کنند، گفت: در این همایش از رضا کیانیان بازیگر مطرح کشور به عنوان نماد گردشگری خراسان رضوی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه رضا کیانیان از جمله بازیگران موفق عرصه سینما است، گفت: این هنرمند مشهدی نه تنها در رشته بازیگری بلکه در سایر رشته‌ها چون نویسندگی، عکاسی و بازی در 700 کاراکتر مختلف در سینما به عنوان چهره‌ای موفق در عرصه سینما است.

رئیس بنیاد تحقیقات سینمایی خراسان رضوی به زمان برگزاری این همایش در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: این همایش از 28 بهمن تا اول اسفند برگزارمی‌شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...