نسخه چاپی

اسكوچیچ:‌ نیمه اول بد بودیم و باختیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ در نیمه اول بازی بدی انجام دادیم و همین مسئله باعث شد در دیدار مقابل سپاهان شكست بخوریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: طبیعتا از بازیکنان نخواستم در این بازی عقب نشینی کنند. همین باعث شد گل بخوریم و این گل به ضرر ما تمام شود. از بازی بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم. به دنبال مسائلی هستم که بازیکنان منطقی باشند. 2 نوع باخت داریم یک باخت این است که حمله کنید و موقعیت‌ها را از دست بدهید و در نهایت مسابقه را واگذار کنید. در یک نوع باخت هم در تیم شما بازیکنان از حریف ترس دارند. در نیمه اول ما یک مقدار عقب نشینی داشتیم که با نظر من نبود. اینقدر شجاع هستم که می‌توانم بگویم نیمه اول بد بودیم و باختیم.

وی افزود: به تیم خوب و باکیفیتی مثل سپاهان باختیم که نیمکت آنها بازیکنانی مثل حسین پاپی و جواهیر سوکای را دارد. دارای نقاط ضعفی هستیم که مجبوریم تا آخر لیگ با آن بسازیم. از من نخواهید از بازیکنانم انتقاد کنم. به آنها ایمان دارم.

اسکوچیچ در مورد نبود مساریچ‌ به دلیل محرومیت خاطرنشان کرد: عدم حضور او در بازی تاثیر نداشت. جوانان خوبی داریم که جایگزینان خوبی هستند. هنوز نتوانستیم نبود بازیکنان سرباز را رفع کنیم و هنوز بالانس در تیم ما انجام نشده است به بازیکنان و همکاران خودم در سپاهان تبریک میگویم. ما و تیممان اینجا هستیم و همچنان دنبال قهرمانی هستیم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...