نسخه چاپی

بارش برف و باران در ۶ استان كشور

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا گفت: هم‌اكنون در اكثر محورهای مواصلاتی اردبیل و همچنین برخی محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اصفهان بارش برف و در اكثر محورهای مازندران بارش باران جریان دارد.

به گزارش نما، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل بارش برف جریان دارد؛ همچنین در محور تبریز- آذرشهر، مرند - تبریز و مراغه - هشترود در استان آذربایجان شرقی نیز بارش برف اعلام شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای ماکو - چالدران، ارومیه - تبریز در استان آذربایجان غربی و همچنین محورهای آ‌ستارا و تالش در گیلان و محور دامنه - الیگودرز در استان اصفهان نیز بارش برف اعلام شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در اکثر محورهای استان مازندران بارش باران جریان دارد؛ همچنین در محورهای چابکسر و رشت - انزلی در استان گیلان نیز بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است همچنین محور اردبیل - سرچم در استان اردبیل به دلیل چهار خطه کردن مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...