نسخه چاپی

سازمان بسیج اساتید كشته شدن سه جوان مسلمان در آمریكا را محكوم كرد

سازمان بسیج اساتید كشور با صدور بیانیه‌ای كشته شدن سه جوان مسلمان در چابل هیل آمریكا و «حمله وحشیانه» به مسلمانان را در كشورهای غربی محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سازمان بسیج اساتید با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام نژاد پرستی صورت گرفته در کشور آمریکا تاکید کرد: مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان و رسانه‌های غربی چرا در این زمینه سکوت هماهنگ پیش گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است:

سکوت رسانه‌های غربی در برابر کشتار سه دانشجوی مسلمان در آمریکا و برخوردهای دوگانه نهادهای بین‌المللی در این زمینه یکبار دیگر از سناریوهای طراحی و مهندسی شده آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت و نشان داد غربی‌ها علیه اسلام و مسلمانان و توسعه پروژه اسلام هراسی از نقض قوانین حقوقی بین‌المللی و اقدامات بی‌شرمانه ضدانسانی و در پیش گرفتن سیاست‌های دوگانه هیچ ابایی ندارند.

اگر چه تلاش رسانه‌های غربی و هجمه‌های غیرمنطقی و مغرضانه علیه مسلمانان و توهین به مقدسات اسلامی اتفاق جدیدی از سوی غرب نیست اما حرکت‌های فراگیر با حمایت لابی‌های امنیتی و جاسوسی غرب و صهیونیسم از طریق ایجاد جریانات رسانه‌ای در دامن زدن به جریان اسلام هراسی و حرکت‌های برنامه ریزی شده برای گسترش فضای اسلام هراسی از سوی شماری از رسانه‌های بزرگ غربی در ماه‌های اخیر و سکوت آنها در برابر حملات نژادپرستانه صورت گرفته علیه مسلمانان قابل تأمل است و نشان می‌دهد غرب ـ اروپا و آمریکا – از رشد روزافزون تفکر اسلامی و جریان اسلام‌خواهی هراسان و وحشت زده شده‌اند.

چگونه آمریکا که خود ناامن ترین کشور جهان است مدعی حفاظت و ایجاد امنیت در عرصه بین‌المللی است؟ این کشور که به اذعان و اقرار بسیاری از حقوقدانان بین‌المللی و تشکل‌های حقوقی مستقل دنیا در جنایت علیه بشریت و دست داشتن در کشتار بی‌گناهان در جهان و نقض مستمر مقررات بین‌المللی در صدر است چگونه ژست ژاندارم جهانی به خود می‌گیرد؟ کشوری که به بدیهی‌ترین حقوق انسانی اقلیت‌های دینی و عقاید و حقوق شهروندی شهروندانش احترام نمی‌گذارد چگونه داعیه کدخدایی جهان را دارد؟

متاسفانه- آمریکا در طول تاریخ پرجنایت و نکبتش همواره کوشیده است تا با نفوذ در دادگاه‌ها و مجامع حقوقی بین‌المللی- جنایت ها و اقدام‌های ضدانسانی‌اش در اقصی نقاط جهان را بپوشاند و نهادهای بین‌المللی نیز- در این رابطه یا سکوت کرده‌اند و یا اقدام عملی نکرده‌اند.

اگر در ماجرای کشته شدن سه جوان مسلمان در آمریکا اتفاق مشابهی صورت می‌گرفت و قاتل مسلمان می بود آن وقت- غول‌های رسانه‌ای و کمپانی‌های خبری آمریکا و غرب چگونه با بهره‌گیری از رسانه‌ها و جارو جنجال‌ها و هیاهوها افکار عمومی جهان را علیه مسلمانان و اسلام بر می‌آشفتند و بدترین اهانتها را علیه مقدسات اسلامی روا می داشتند؟

مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان و رسانه‌های غربی چرا در این زمینه سکوت هماهنگ پیش گرفته‌اند؟ این سکوت هماهنگ رسانه‌های غربی و مهم‌تر از آن- رفتارهای دوگانه و زیرپاگذاشتن استانداردهای حقوقی و بین‌المللی توسط نهادهای حقوقی به چه معناست؟

مسلمانان دنیا بدانند که آمریکا در پی راه‌اندازی جنگی صلیبی علیه مسلمانان است. فضاسازی‌های گسترده رسانه‌ای و خبری- حضور پیاده نظام‌های آمریکا- مزدوران با مزد و بی مزد و جیره خواران غربی و گماشته های منطقه ای استکبار و دولت های مستبد و دیکتاتورهایی که اجازه تحرک و جنبش را باز مردم سلب کرده‌اند همگی در راستای سناریوی نوشته شده غرب در این زمینه است.

اما- به فضل خدای بزرگ – بیداری نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و قدرت نرم آموزه‌های اسلامی اکنون تا اعماق جوامع و ژرفای وجود انسان‌های حقیقت جو نفوذ کرده و همچنان‌که تا امروز تلاش‌های مذبوحانه و حرکت‌های مغرضانه نظام سلطه و دولت‌های دنباله روی آمریکا علیه اسلام و انقلاب اسلامی بی‌ثمر بوده از این پس هم با شعاع فروزان آگاهی بخشی و روشن بینی و اقبال بسیاری از اندیشه ورزان و روشنفکران و هنرمندان اروپا و آمریکا به تفکر اسلامی ره به جایی نخواهند برد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...