نسخه چاپی

شاهزاده سعودی سارق تریلیون‌ها دلار

یك شاهزاده سعودی، مسئول سابق دربار پادشاهی عربستان سعودی را به سرقت تریلیون‌ها دلار از پول حاصل از فروش نفت این كشور متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، یکی از شاهزاده‌های سعودی دریک اظهارنظرکم سابقه بعد ازتحولات اخیر درعربستان، خالد التویجری مسئول سابق دربار پادشاهی عربستان سعودی را به سرقت تریلیون‌ها دلار پول حاصل از عایدات فروش نفت عربستان سعودی متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری الوطن، سعود سیف النصر، شاهزاده سعودی درادامه خواستار بررسی و بازنگری درحساب‌های شخصی التویجری وتمام نزدیکان وی در دوره ریاست التویجری بردربار پادشاهی عربستان سعودی شد.

این شاهزاده سعودی درادامه گفت: تمام کسانی که این روزها به دنبال دفاع ازخالد التویجری هستند در واقع کسانی هستند که از دزدی‌ها و سرقت‌هایی که التویجری انجام می‌داده نفع می‌بردند.

سعود سیف النصرافزود:اگرخالد التویجری را پادشاه جدید عربستان سعودی ازسمتش برکنارنمی‌کرد، ما امروزه باید شاهد اعلام ورشکستگی عربستان سعودی و فروپاشی دستگاه قضایی و تعدی به دین از سوی خالد التویجری می‌بودیم.

این شاهزاده سعودی می‌افزاید: بی شک میزان درآمدهای نفتی عربستان سعودی در 10 سالی که التویجری سکان قدرت را در دربار عربستان سعودی به دست داشت در بهترین اوضاع خود بوده و در تاریخ عربستان سعودی این همه عایدی از نفت بی سابقه بوده است اما واقعا سهم شهروندان سعودی از این عایدات کجا رفته است؟.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...