نسخه چاپی

باكیفیت‌ترین خودروهای آمریكا رابشناسید

لكسوس، جگوار و پورشه بهترین و با كیفیت‌ترین خودروهای آمریكا شناخته شدند.

به گزارش ايسنا، براساس تحقيقات صورت گرفته، لكسوس به عنوان با كيفيت‌ترين خودرو در آمريكا شناخته و مشخص شد صاحبان اين خودرو كمترين ميزان مشكلات كيفي را داشته‌اند.


اما نكته‌ جالب‌تر اين‌كه براساس تحقيقات صورت گرفته در سال 2012 ميلادي مشخص شده است كه علاوه بر لكسوس، دو خودرو ديگري كه توسط شركت سازنده‌ي اين خودرو ساخته شده‌اند هم رتبه‌هاي دوم و سوم جدول كيفيت را به خود اختصاص داده‌اند و به ترتيب خودروهاي جگوار و پورشه در رده‌هاي بعد از لكسوس قرار دارند.


كاديلاك و هوندا هم رتبه‌هاي چهارم و پنجم اين جدول را به از آن خود كرده‌اند و فيات ايتاليا نيز به عنوان كم كيفيت‌ترين خودرو شناخته شده در اين بررسي‌ها معرفي شده است.


هم‌چنين براساس اين بررسي‌ها فورد و لكسوس هريك در سه زمينه و خودروهاي اينفينيتي، نيسان و تويوتا هر يك در دو زمينه به عنوان بهترين مدل‌ها شناخته شدند.


نكته جالب‌تر اين‌كه خودرو جگوار سال گذشته در بررسي‌هاي كيفي رتبه‌ي 21 را به خود اختصاص داده بود، اما امسال به دومين جايگاه اين جدول صعود كرده است.


فورد هم به دليل ادامه‌ يافتن مشكلاتش در زمينه‌ي صفحه نمايش لمسي و گيربكس‌هاي اتوماتيك، هم‌چنان در حال صدمه ديدن است و به همين دليل از ميان 34 برندي كه در اين مطالعه مورد بررسي قرار گرفته‌اند، رتبه‌ي 27 را به خود اختصاص داده است. اين درحالي است كه اين خودرو در سال 2010 در رتبه‌ي پنجم اين جدول قرار داشت.


بنا به گزارش آسوشيتدپرس، از زماني كه در سال 1987 ميلادي مطالعات كيفي بر روي خودروها آغاز شد، سازندگان اين كشور تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا بهترين كيفيت‌ها را ارائه كنند، چرا كه آنها دريافته‌اند كه در زمينه‌ي كيفيت رقابت شديدي بين سازندگان خودرو ايجاد شده است.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...