نسخه چاپی

روایتی تازه از دانشگاه آزاد واحد آكسفورد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد گفت: ماهانه هزاران پوند به حساب واحد آكسفورد دانشگاه آزاد در كشور انگلستان ریخته می‌شد كه بعدها معلوم شد چنین دانشگاهی وجود ندارد.

به گزارش فارس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاداسلامی به همراه هیئت رییسه این دانشگاه و جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) به دیدار آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در قم رفتند.


محمدمهدی مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد در سال جاری و کارهای صورت گرفته تاکنون، گفت: بهره‌برداری از 27 مسجد در واحدهای دانشگاه آزاد در سال جاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی با شرکت اساتید و دانشجویان و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از اهم برنامه‌های فرهنگی دانشگاه اسلامی است.


همچنین عبدالله افشار معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی به تبیین اهمیت پژوهش و فناوری پرداخت و گفت:‌ امیداوریم بتوانیم برنامه‌های خود را در زمینه‌های گسترش پژوهش و فناوری در واحدهای دانشگاه آزاد همراه با توسعه پارک‌های علم و ‌فناوری و مراکز رشد اجرایی کنیم.


در ادامه‌ این دیدار بلندی معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی با تاکید بر مسایل فرهنگی و توسعه‌ هدفمند در حوزه آموزشی، گفت: طرح جامع آموزشی و برنامه 5 ساله آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مدون می‌شود.


وی افزود: اصلاح هرم هیات علمی، ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و افزایش جذب از مهمترین برنامه‌ها در این رابطه ست.


بلندی یادآور شد: بازنگری برنامه‌های درسی با سه رویکرد پاسخ به نیاز بازار کار، آموزش برای همه و در همه جا و ورود به فناوری‌های روز باید صورت گیرد.


خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این دیدار در سخنانی گفت: در زمانی که مسئولیت را پذیرفتم از کارکنان مالی و خزانه‌دار هیات امنا خواستم که تراز مالی دانشگاه را دربیاورند که بدهی 26 هزار میلیارد ریالی به امضا و تایید امور‌مالی دانشگاه و خزانه‌دار هیات امنا رسیده است.


وی در خصوص وضعیت برخی واحدهای بین‌المللی دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه ماهانه هزاران پوند به حساب واحد آکسفورد در کشور انگلستان پرداخت می‌شد که بعدها معلوم شد چنین دانشگاهی وجود ندارد، از سوی دیگر دانشگاه آزاد واحد امارات نیز از نظر فرهنگی در وضعیت مناسبی قرار نداشت که اقدامات زیادی در جهت اصلاح آن صورت گرفته است.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...