نسخه چاپی

تجمع سراسری جانبازان در مهدیه تهران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از تجمع سراسری جانبازان با عنوان علمداران ولایت به مناسبت روز جانباز خبر داد و بیان داشت: این تجمع در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس محسن انصاری ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران و شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها به برنامه‌های بزرگداشت روز جانباز به مناسبت سوم شعبان پرداخت.

وی از اجرای برنامه‌ سراسری سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانباز خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور بزرگداشت خانواده‌های ایثارگران به ویژه جانبازان مقرر شد تعدادی از ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی به نام شهدا و جانبازان شود.

تقدیر هنرمندان فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع ایثار و شهادت

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام اینکه جانبازانی که محدودیت حرکتی دارند نیز در سال جاری سرکشی و تجلیل می‌شوند، اضافه کرد: سه برنامه ملی و سراسری برنامه‌ریزی شده است که با محوریت تهران به مناسبت بزرگداشت روز جانباز برگزار می‌شود.

انصاری از تقدیر فعالان و هنرمندان فیلم‌ها و سریال‌هایی با موضوع ایثار و شهادت مانند شوق پرواز در تهران خبر داد و اضافه کرد: هنرمندان سیمرغ، شب واقعه و ....در این مراسم تجلیل می‌شوند.

تجمع سراسری جانبازان با عنوان علمداران ولایت

وی اعلام کرد: هفته آینده نویسندگانی از هر استان با حضور جانبازان از سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از تجمع سراسری جانبازان با عنوان علمداران ولایت به مناسبت روز جانباز خبر داد و بیان داشت: این تجمع در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

ساماندهی گلزار شهدا با هماهنگی خانواده‌های شهدا

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر گلایه برخی از خانواده‌های شهدا در موضوع ساماندهی گلزار شهدا تصریح کرد: اصل ساماندهی گلزار شهدا را همه پذیرفتند ولی نکته‌ای که مورد تاکید ما است این است که ساماندهی گلزار شهدا با هماهنگی خود خانواده‌ها و پس از توجیه شدن نوع طرح در محل مزار شهدا اجرایی می‌شود.

۱۳۹۱/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...