نسخه چاپی

درخواست معنی‎دار نتانیاهو از یهودیان ‎دانمارك

حمله روز گذشته در نزدیكی یك كنیسه یهودیان در شهر كپنهاگ دانمارك بار دیگر به دستاویزی برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جهت دعوت از یهودیان اروپا برای مهاجرت به اراضی اشغالی تبدیل شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این بار از یهودیان دانمارک خواست به دلیل ناامن شدن این کشور، به اراضی اشغالی بروند.

به گزارش راشا تودی، حمله روز گذشته در نزدیکی یک کنیسه یهودیان در شهر کپنهاگ دانمارک بار دیگر به دستاویزی برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جهت دعوت از یهودیان اروپا برای مهاجرت به اراضی اشغالی تبدیل شد.

نتانیاهو امروز طی سخنانی خطاب به یهودیان گفت از شهرهای ناامن اروپا خارج شده و به اراضی اشغالی بروند. به گفته وی قرار است تل آویو با اجرای طرحی 46 میلیون دلاری برای جذب یهودیان از بلژیک، فرانسه و اوکراین، اراضی اشغالی را به عنوان موطن یهودیان جهان معرفی کند.

حمله روز گذشته در پایتخت دانمارک که به کشته شدن یک نیروی امنیتی یهودی منجر شد ساعاتی پس از حمله ای مشابه رخ داد که گفته می شود هدف آن ترور «لارس ویلکس» طراح کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام در یک رستوران بود.

نتانیاهو پس از حملات تروریستی پاریس نیز با استفاده از آنموقعیت، مدعی شد فضای فرانسه برای یهودیان ناامن است و آنها بهتر است به اراضی اشغالی مهاجرت کنند. به نظر می رسد اظهارات معنی دار مقامات اسرائیل بی ارتباط با حملات مشکوک به یهودیان در برخی کشورهای اروپایی نباشد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...