نسخه چاپی

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

سرپرست سازمان دانشجویان از آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از پنجم اسفند ماه در دانشگاه‌ها و واحد های جهاد دانشگاهی سراسر كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرپست سازمان دانشجویان اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با برگزاری مناظره بین فینالیست‌های دوره‌های گذشته درروز ۵ اسفند ماه افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اولین و تنها برگزار کننده مسابقات مناظره دانشجویی در کشور بوده است، ادامه داد: با توجه به تجربیات سه دوره گذشته که مسابقات کشوری به صورت متمرکز در تهران برگزار شده بود، مسابقات دوره چهارم به صورت جداگانه در سراسر کشور برگزار می‌شود و مرحله نهایی مسابقات در شهر تهران برپا خواهد شد.

کاظمی افزود: این مسابقات به منظور برگزاری مناظره‌هایی با هدف التزام به اخلاق علمی، پرهیز از ورود به نزاع‌های غیرعلمی در میان نسل جوان و نخبه کشور با اهتمام به روز آمدی و کارآمدی مباحث اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان دانشجویان ایران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر دارد تا با انجام این مسابقات زمینه ساز پرورش نسلی دارای«شجاعت نظریه پردازی و مناظره در ضمن وفاداری به اصول و اخلاق و منطق در حوزه و دانشگاه» باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...