نسخه چاپی

حادثه مرگبار برای پژو 405 با 12 سرنشین

برخورد خودروی سواری پژو، حامل 12 سرنشین با یك دستگاه تریلر كه حوالی ساعت شش بامداد امروز دوشنبه در جاده یزد به نائین رخ داد، سه كشته و شش مجروح برجای گذاشت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: برخورد خودروی سواری پژو، حامل 12 سرنشین با یک دستگاه تریلر که حوالی ساعت شش بامداد امروز دوشنبه در جاده یزد به نائین رخ داد، سه کشته و شش مجروح برجای گذاشت.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان نایین گفت: خودروی مذکورکه 12 تبعه افغانستان را در خود جای داده بود و در صندوق عقب آن نیز چند نفرجا بجا شده بودند در نزدیکی نائین با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرد.

عبدالله سلطانی افزود: در این حادثه، راننده ایرانی سواری و دو نفر افغانستانی در دم کشته، شش نفر مصدوم و سه نفر جراحت سطحی برداشتند.

مسیر یزد به نائین از جمله مسیرهایی است که تبعه های افغانستانی بصورت قاچاق از این طریق خود را به نقاط مختلف کشور می رسانند، سرنشینان خودروی مذکور نیز قصد داشتتند بطور غیر قانونی به مناطق مرکزی کشور سفر کنند، این افراد قبل از گلوگاه در 15 کیلومتری نائین، برای پنهان ماندن از دید ماموران پاسگاه با انحراف به چپ قصد ورود به جاده ای فرعی را داشته که هنگام عبور ازعرض جاده با یک دستگاه تریلر برخورد می کنند.

این حادثه به لحاظ تعداد سرنشینان که سه برابر ظرفیت بوده دومین حادثه مرگبار در نوع خود دراین مسیر محسوب می شود، آذر ماه سال 92 نیز یک دستگاه خودروی پژو 405 که حامل 11 تبعه افغانستانی بود با سرعت غیرمجاز وارد ورودی شهرستان نائین شد و به دلیل عدم کنترل خودرو از جاده منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه زانتیا از بلوار اصلی خارج و با یکدستگاه خودروی مینی بوس و پراید که در باند مقابل در حال حرکت بودند، برخورد کرد که منجر به مرگ تمامی سرنشینان خودروی پژو405 یک سرنشینان پراید و یک سرنشین مینی بوس شد.

نایین در 140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...