نسخه چاپی

ورزشكاران با شركت در انتخابات پاسخ دشمنان را می‌دهند

عکس خبري -ورزشکاران با شرکت در انتخابات پاسخ دشمنان را مي‌دهند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشكاران با شركت در انتخابات مجلس پاسخ قاتلان دانشمند هسته‌ای را می‌دهند

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات مجلس،گفت: برای پاسخ دادن به دشمنان انقلاب نیروهای داخلی مجرب در کشور داریم. امام خمینی (ره) نیز زمانی اعلام کردند ما باید وحدت‌آفرین باشیم و نقش وحدت‌آفرینی در انتخابات به عنوان یک امر ضروری و راهبردی در ملت ماست.

وی افزود: تاکنون 33 انتخابات برگزار کردیم و ملت ما توانست به خوبی حماسه حضورش را قطعی، گسترده و با بصیرت نشان دهد. در این راستا همه آحاد ملت این بصیرت را داشتند در انتخابات شرکت کنند، ورزشکاران و جوانان نیز نقش بسزایی دارند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نقش پررنگ آحاد جامعه در دفاع مقدس نیز مشهود بود، اظهار داشت: این موضوع ثابت می‌کند جوانان افق روشنی برای کشور دارند. در این دوره ورزشکاران و جوانان با بصیرت و قدرت در انتخابات شرکت می‌کنند و پاسخ دشمن که قاتلان اصلی جوانان دانشمند هسته‌ای هستند و یاوه‌گویان که در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند تا ملت ما را مأیوس کنند، می‌دهند.

عباسی در پاسخ به این سؤال که ویژگی یک نماینده اصلح چیست؟ عنوان کرد: مهمترین مسئله امانت‌داری است؛ چرا که مردم امانتی را به دست وکلای خود می‌سپارند تا آنها مطابق با آرمان‌ها و ارزش‌ها امانت را حفظ کنند. افراد باید دلسوز باشند و با روحیه ایثارگری به افراد سودجو میدان ندهند. بارها در صحبت‌های مقام معظم رهبری نیز مطرح شده که نمایندگان باید امین مردم باشند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه تفکر دشمنان ایرانی با حضور پرشور مردم در انتخابات به چه صورت خواهد بود، تصریح کرد: مردم ما رشید و با بصیرت هستند و با حضور در راهپیمایی ثابت کردند چقدر کشورشان را دوست دارند و به یاوه‌گویان درس عبرت دادند. دشمنان ما با سرکردگی آمریکا از حضور مردم در انتخابات رنج می‌برند به همین دلیل خطاهای فاحش انجام می‌دهند و آبروی خودشان را می‌برند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: یکی از ویژگی‌های دشمنان کودنی است. آنها مواضع انسانی جهان را نمی‌فهمند. آنها از پیشرفت یک کشور عصبانی می‌شوند. یاد صحبت‌های شهید بهشتی می‌افتیم که گفت: ای آمریکا همیشه از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر. پس بهتر است دشمنان بمیرند.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...