نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

دستگاه قضا حكم مهدی هاشمی را به عنوان آقازاده ندهد

عکس خبري -دستگاه قضا حكم مهدي هاشمي را به عنوان آقازاده ندهد

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه در بیان مواضع خود اعلام می‌كند كه با دو مرحله‌ای شدن مذاكرات به طور كامل مخالف است چون این به ضرر و زیان ما است.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با دو مرحله‌ای شدن مذاکرات اظهار کرد: حزب موتلفه در بیان مواضع خود اعلام می‌کند که با دو مرحله‌ای شدن مذاکرات به طور کامل مخالف است چون این به ضرر و زیان ما است.

وی افزود: البته آنچه مسلم بوده این است که بیانات مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها و مذاکرات فصل الخطاب بوده و حد و مرزهای مذاکرات را ایشان کاملا مشخص بیان کرده‌اند و تیم مذاکره کننده ما به طور حتم باید بر مبنای بیانات و رهنمودهای رهبر مسیر مذاکرات را پیش ببرند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فشارهای موجود برای به حداقل رساندن حکم مهدی هاشمی تصریح کرد: مهدی هاشمی به عنوان یک آقازاده هیچ تفاوتی با سایرین ندارد و دستگاه قضا باید بدون عناوین و جایگاه افراد و اینکه فرزند چه کسی است، حکم صار کند.

حبیبی عنوان کرد: انتظار ما از دستگاه قضا این است که هرچه زودتر حکم حقیقی مهدی هاشمی را صادر کرده و در آن هیچ نگاهی به عنوان آقازاده نداشته باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...