نسخه چاپی

یك انتصاب در باشگاه پرسپولیس

محمد‌حسین نژاد‌فلاح امروز طی احكامی، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیران رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را معرفی و منصوب كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدحسین نژاد‌فلاح عصر امروز پس از نشست‌های جداگانه‌ای، با توجه به اهمیت امور روابط عمومی باشگاه و رسانه‌ای تیم فوتبال، با تفکیک ماموریت‌ها طی احکامی، حسین قدوسی را به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و پندار خمارلو و حسین خبیری را به عنوان مدیران رسانه‌ای تیم فوتبال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر (جام خلیج فارس) منصوب کرد.

وی در احکام صادره، بر تعامل با اصحاب رسانه و تلاش مضاعف برای پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی تاکید کرد.

حسین قدوسی پیش از این سابقه پنج سال فعالیت در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیران عامل و پنج سال فعالیت به عنوان روابط عمومی باشگاه راه آهن و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال راه آهن را بر عهده داشته است.

وی طی شانزده سال اخیر به صورت مستمر به عنوان سردبیر روزنامه پیروزی مشغول به فعالیت بوده و با بسیاری از رسانه‌ها به عنوان خبرنگار و نویسنده همکاری داشته است. قدوسی از عصر امروز فعالیت خود را به عنوان مدیر روابط عمومی پس از جلسه با قائم مقام باشگاه پرسپولیس و صدور حکم آغاز کرد.

نژادفلاح همچنین ضمن تقدیر و تشکر از پندار خمارلو با توجه به تسلط وی به زبان انگلیسی و برخورداری او از تجارب رسانه‌ای، وی را به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حسین خبیری را با توجه به سابقه فعالیت چندین ساله در امور رسانه‌ای و اجرایی باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال در رقابت‌های لیگ برتر منصوب و معرفی کرد.

نژادفلاح در جلسات امروز و در احکام صادره، بر تعامل مدیران رسانه‌ای با اصحاب رسانه و همچنین روابط عمومی باشگاه تاکید کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...