نسخه چاپی

كشف جسد زن جوان در كانال آب پس از 4 روز

جسد زن جوان كه با ترك خانه‌اش به طرز مرموزی گم شده بود بعد از گذشت چهار روز در كانال آب پاكدشت پیدا شد.

به گزارش نما به نقل از ایران: جسد زن جوان که با ترک خانه‌اش به طرز مرموزی گم شده بود بعد از گذشت چهار روز در کانال آب پاکدشت پیدا شد.

روز 27 بهمن‌ماه سال جاری چند جوان رهگذر با دیدن جسد زنی در کانال آب پاکدشت وحشت‌زده به سمت آن رفتند و وقتی دیدند اشتباه نکرده‌اند با پلیس 110 تماس گرفتند. دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری خود را بالای سرجنازه رساندند و وقتی پی بردند با جنایتی روبه‌رو هستند بازپرس ویژه قتل را در جریان قرار دارند.

با دستور قضایی جسد زن ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت تا همزمان با شناسایی علت مرگ مشخصات و خانواده این زن نیز ردیابی شوند تا پلیس به انگیزه‌ای احتمالی دست یافته و عاملان قتل را به دام اندازد.

در این مرحله کارآگاهان در فهرست زنان گمشده به تجسس پرداختند و دیدند زنی افغان با این مشخصات چهار روز پیش خانه‌اش را برای انجام کار ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

خانواده این زن 38 ساله به نام معصومه وقتی جسد زن ناشناس را دیدند با شناسایی وی ادعا کردند معصومه روز 23 بهمن‌ماه سال جاری بدون دلیل خانه خود را ترک کرده و هیچ اثری از او نبوده است.

وقتی بررسی‌های پلیس نشان داد خانواده معصومه همان روز، گم‌شدن این زن را به پلیس گزارش کرده‌اند و همه‌جا را جست‌وجو کرده بودند، کارآگاهان به بازجویی از بستگان وی پرداختند و شنیدند معصومه ساعت 11 صبح پنجشنبه همسر و چهار بچه‌اش را در خانه رها کرده و بدون برداشتن پول و وسیله‌ای آنجا را ترک کرده است و بچه‌های وی که تا شب منتظر مادر خود بودند نگران با پدر تماس گرفته و نیامدن مادر را اطلاع داده‌اند. شوهر معصومه نیز خود را به خانه رسانده سپس به کلانتری رفته و گم‌شدن همسر خود را اطلاع داده است.

گفت‌وگو با پسرعموی معصومه

میرزایی پسرعموی معصومه گفت: بعد از اینکه فامیل در جریان گم‌شدن دخترعمویم قرار گرفت همه بسیج شدیم و همه‌جا به دنبالش گشتیم اما هیچ خبری از وی به‌دست نیاوردیم تا اینکه خبر مرگش را به ما دادند. وی افزود: معصومه هیچ اختلافی با همسر خود نداشت، زندگی خوب و آرامی داشت. او دو دختر و دو پسر داشت، زن خوبی بود دلیلی برای ترک خانه‌اش نداشت. امیدوارم علت مرگ دخترعمویم بزودی مشخص شود.

۱۳۹۳/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...