نسخه چاپی

كفگیر نفت به ته دیگ خورده است/ برای سفر آسیایی پول ندارد!

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل مشكلات مالی بعید است كه بتوانیم در اولین بازی خارج از خانه در آسیا حاضر شویم.

به گزارش نما به نقل از راه دانامنصور قبنرزاده در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم فردی انتخاب شود که بتواند فوتبال تهران را رونق بدهد.

وی در مورد اینکه راه ندادن رسانه‌ها به مجمع شائبه‌هایی ایجاد کردها ست گفت: ضمن احترام به همه عزیزان ترجیح می‌دهم که در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبتی نکنم و تمایلی به صحبت در این زمینه ندارم. من مسئولیتی ندارم. زمانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بودم. امروز هم به اینجا دعوت شدم.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا طبق قانون نباید رسانه‌ها در این مجمع حاضر باشند گفت: من واقعا متاسفم رسانه‌ها باید در بهترین جای سالن حضور داشته باشند و حرمتشان حفظ شود. من هم مثل شما به اینجا دعوت شدم. نمی‌دانم شما را که راه ندادند. ببینم من را راه می‌دهند یا نه!

وی افزود: اکنون من ذهنم درگیر مشکلات اعزام تیم به ازبکستان است. برای اعزام تیم نفت به ازبکستان مشکلاتی پیش آمده که گیج شده‌ام. نقدینگی نبوده است. قرار بود که به صورت چارتر تیم را به ازبکستان اعزام کنیم اما سازمان لیگ نتوانسته حق پخش تلویزیونی را بگیرد و همچنین تبلیغات محیطی هم به تعهدش عمل نکرده است. به همین دلیل احتمال لغو سفر نفت به ازبکستان وجود دارد و عدم حضور تیم در اولین بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا کاملا جدی است.

مدیرعامل باشگاه نفت تصریح کرد: بعد از بازی با الجیش قرار بود که بخشی از پول هواپیما را به صورت چکی بدهیم اما در آخرین لحظه آژانس چک‌ها را قبول نکرد و گفت باید پول نقد پرداخت شود. بدهی فوتبال به آژانس‌ها زیاد است. باشگاه‌ها، فدراسیون و به آگانس بدهکارند بنابراین آنها از ما پول نقد می‌خواهند. باید 5 میلیارد به ما پول می‌دادند.

وی افزود: وزیر ورزش باید فکری به حال ما بکند. وزارت نفت که نمی‌تواند هیچ پولی پرداخت کند چون طبق قانون نمی‌توان به ورزش حرفه‌ای کمک کرد. احتمال اینکه ما به ازبکستان نرویم جدی است و تبعاتی برای فوتبال کشور خواهد داشت.

قنبرزاده در مورد اینکه کفاشیان گفته است قیمت نفت بالا رفته و جای نگرانی نیست گفت: این هم لطف الهی به ایشان است که در بحران‌ها هم کفاشیان خوش‌روست.

۱۳۹۳/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...