نسخه چاپی

آغاز فروش‌ فوق‌ العاده نوروزی از 5 اسفند

رئیس اتاق اصناف ایران با برشمردن تمهیدات ویژه شب عید، گفت: برگزاری فروش‌های فوق‌العاده نمایشگاه‌های عرضه مستقیم كالا و نظارت بر بازار شب عید در دستور كار قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس اتاق اصناف ایران با برشمردن تمهیدات ویژه شب عید، گفت: برگزاری فروش‌های فوق‌العاده نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و نظارت بر بازار شب عید در دستور کار قرار گرفته است.

علی فاضلی اظهار داشت: برای تنظیم بازار شب عید امسال برنامه های ویژه ای از سوی اصناف و اتحادیه های مختلف تولیدی و توزیعی در نظر گرفته شده است تا بتوان علاوه بر تامین مایحتاج مورد نیاز مردم، بازوی اجرایی دولت در برنامه هایش باشیم.

وی افزود: بر این اساس، علاوه بر برگزاری نمایشگاه های بهاره که در سراسر کشور اجرا خواهد شد، در تهران در سه نقطه حکیمیه تهران پارس، پارک ارم و بوستان ولایت این نمایشگاه‌ها را برگزار خواهیم کرد و تلاش داریم کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، فروش‌های فوق‌العاده واحدهای صنفی نیز تدارک دیده شده است که این طرح از پنجم تا بیست‌ونهم اسفند ماه در واحدهای صنفی مختلف بسته به تصمیم اتحادیه ها برگزار خواهد شد.

به گفته فاضلی، فروش‌های فوق‌العاده صنفی به استناد آئین نامه اجرایی ماده ۸۴ قانون نظام صنفی صورت می گیرد که به اتحادیه های صنفی مجوز اجرای فروش را داده است و بر این اساس افراد متقاضی می توانند با رعایت ضوابط مندرج در آئین‌نامه مذکور و با مراجعه به اتحادیه متبوع خود مجوز فروش فوق العاده را دریافت کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...