نسخه چاپی

حكم فائزه هاشمی هنوز در مرحله تجدیدنظر است

عکس خبري -حکم فائزه هاشمي هنوز در مرحله تجديدنظر است

کیل فائزه هاشمی اعلام کرد حکم صادره درباره موکل وی در مرحله تجدیدنظر قرار دارد و هنوز حکم قطعی اعلام نشده است.

غلامعلی ریاحی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بعد از صدور حکم دادگاه بدوی خانم هاشمی مبنی بر حبس و محرومیت از فعالیت‌های سیاسی و مطبوعاتی به حکم صادره اعتراض کردیم.

وی افزود: پرونده بر اساس درخواست ما به دادگاه تجدیدنظر رفته اما هنوز اطلاعی از نتیجه بررسی نداریم و حکمی نیز ابلاغ نشده است.

وکیل فائزه هاشمی در پایان گفت که با توجه به غیر حضوری بودن دادگاه تجدیدنظر، وقتی برای رسیدگی به پرونده تعیین نمی‌شود و از این رو، فرایند تجدیدنظر زمان مشخصی ندارد.

فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز سوم دی ماه سال جاری به اتهام فعالیت علیه تبلیغی علیه نظام به صورت غیر علنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران محاکمه شد.

وی در حکم بدوی که سیزدهم دی ماه توسط قاضی صلواتی صادر شد، به ۶ ماه حبس و ۵ سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها و فضای مجازی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

قرار بود جلسه‌ رسیدگی به اتهامات فائزه هاشمی یکشنبه ۲۳ مرداد ماه برگزار شود اما این جلسه به دلیل درخواست استمهال وکیل پرونده برای تدارک دفاعیه و موافقت دادگاه، به‌ تاخیر افتاد و وقت رسیدگی نیز تجدید شد.

پرونده فائزه هاشمی که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم در اغتشاشات خیابانی حضور یافته بود، با اعلام جرم دادستانی تهران تشکیل شده و اتهام انتسابی به فائزه هاشمی نیز به دلیل مصاحبه او با سایت روزآنلاین بوده است.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...