نسخه چاپی

عارف:اصلاح‌طلبان به دنبال اكثریت مجلس

معاون اول دولت اصلاحات گفت: رویكرد اصلی اصلاحات در انتخابات مجلس حضور حداكثری مردم و بهبود شرایط و جایگاه كشور در منطقه و ناكام گذاشتن دشمنان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا عارف عصر امروز در مسجد میرنشانه این شهرستان، جایگاه اصلاح‌طلبان را در تاریخ کشور همیشه ممتاز خواند و اظهار کرد: جریان اصلاح‌طلبی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته و همیشه این تفکر در کشور وجود داشته است.

وی افزود: اصلاحات با سرلوحه قرار دادن عقلانیت، اخلاق‌مداری، خرد جمعی و پایبندی اصول و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و قانون تمامی عرصه‌های سیاسی کشور حضور می‌یابد.

معاون اول دولت اصلاحات گفت: دلیل حضور اصلاح‌طلبان در جریان‌های سیاسی ادای دین به شهدا و امام راحل بوده است.

عارف مسیر اصلاح‌طلبی را مسیر انقلابی دانست و گفت: برای رشد و تعالی و پاسخگویی به نیاز جامعه در یک مسیر پیوسته با رعایت قوانین و مقررات و سعه صدر گام بر می‌داریم.

به گفته وی، در تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید اخلاق اسلامی مورد توجه باشد و مبنای حرکت ما اخلاق است و به منافع زودگذر حتی اگر عدم موفقیت در انتخابات را به همراه داشته باشد، نمی‌اندیشیم و اخلاق را زیر پا نمی‌گذاریم.

این فعال سیاسی، رویکرد اصلی اصلاحات در انتخابات مجلس را حضور حداکثری مردم و بهبود شرایط و جایگاه کشور در منطقه و ناکام گذاشتن دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان با تبلیغات خود قصد دلسردی و منصرف کردن مردم برای مشارکت در انتخابات را دارند.

عارف هدف دوم اصلاحات در انتخابات را کسب اکثریت مجلس دانست و بیان داشت: دلیل آن است که سیاست‌گذاری‌هایی در نظام تبیین شده و نیاز به راهکارهای قانونی دارد و برای اجرای این راه‌کارها نمایندگان متخصص مورد نیاز است.

وی انتخابات 92 را موفقیتی بزرگ در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی قلمداد و تصریح کرد: این حضور مردم نقش به‌سزایی در نتایج مذاکرات منطقه و بین‌الملل داشته و نیاز است تمام جریان‌های سیاسی همبستگی خود را برای حضور در انتخابات به نمایش بگذارند.

عارف تأکید کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و روحیه انقلاب تا ظهور منجی باید حفظ شود، این حضور حماسی مردم تمام تلاش‌های غرب و دشمنان نظام را برای ناکام ماندن انقلاب خنثی کرده و دشمنان از اول انقلاب تاکنون به بهانه‌های مختلف نظام را تحت فشار قرار داده‌اند.

۱۳۹۳/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...