نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت / همه چی آرومه

هرچه از دوست رسد

عکس خبري -هرچه از دوست رسد

اگه اخبار این هفته رو خوندین و احساس کردین که این حالم بد بوده، سخت در اشتباهید! چون حالم خوب خوبه و همه چی هم آرومه! ولی خوب بعضی از این خارجیا با همراهی داخلیا اعصاب آدمو بهم می ریزن خوب!

هرچه از دوست رسد...
آقایون و خانومونی که بهتون برمی خوره تا ما حرف می زنیم! این یکی دیگه حرف ما نیست! حرف دوستای خودتونه! همون ها که خودتونو می کشین تا جواب سلامتون رو بدن و به شما و خانواده محترم ویزا بدن! روزنامه انگلیسی "گاردین" یا به قول شما با کلاسا (guardian) گزارشی نوشته با این تیتر:«فستیوال فجر در تسخیر خودرو، موادمخدر و تجردگرایی» بعد هم نوشته:«طلاق، سقط جنین، خیانت، تجمل‌گرایی اصلی‎ترین تم‎های جشنواره فیلم فجر امسال بودند و می‎توان گفت فیلم‎های امسال از ضعیف‎ترین تولیدات چند سال اخیر به حساب می‎آیند.» و پس از توضیحاتی تیر خلاص را نثار شما و سینمایتان کرده:«به هر حال سینمای ایران در آینده نیز احتمالا با دو کمبود مواجه خواهد بود: کمبود بودجه و کمبود فیلم‎ساز خوب!» ولی از حق نگذریم! کم کم ما هم مثل شما داریم به ارتباط با دنیا فکر میکنیم!

به جون مادرم راست میگم!
فکرکن! نشست سه روزه راه‌های مقابله با افراط‌گرایی!! اون هم تو آمریکا! اون هم با سخنرانی رییس جمهور منفور! «نه با اسلام بلکه با کسانی در جنگ است که اسلام را به انحراف کشانده اند، می جنگیم» البته یادش رفته بگه تورو خدا حرفم رو باور کنین! راست میگم جون مادرم! حالا این وسط دایه عزیز تر از مادر یعنی بی بی سی فارسی که مانند برخی دیگر از رسانه های غربی به استفاده از واژه "دولت اسلامی" برای تروریست های داعش علاقه زیادی دارد نوشته: آقای اوباما گفت کسانی که برای گروه هایی مانند "دولت اسلامی" [تروریست های داعش] می جنگند نه رهبران مذهبی بلکه تروریست هستند. اوباما گفت ارتباط دادن القاعده یا داعش به اسلام یعنی پذیرفتن تبلیغات این گروه ها. خدایا! بیخود نیست بعضی ها دارن جون میدن برای رابطه با آمیکا جونشون! خوب این حرفا روباور کردن دیگه!

اولویت ها تون منو کشته!
از قدیما گفتن حرف راست رو از بچه بشنو! یعنی این هایی که رفتن تو بغل اجنبی ها و گریه می کنن تا اون ها بغلشون کنن و بهشون شیر بدن! همین بچه ها در یک گفتگو که در سایت کلمه منتشر شده گفتن:«نه دولت روحانی دنبال «رفع حصر» است، نه مردم» و بعد هم این تحلیل:«رفع حصر، اولویت دولت روحانی نیست و رئیس جمهور نمی‌خواهد در این زمینه خود را با مخالفان‌ سیاسی‌اش درگیر کند. در حال حاضر اولویت به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای و برداشتن تحریم‌هاست که موجودیت دولت روحانی به موفقیت در آن بستگی دارد...» می فرماید: من دیگه حرفی ندارم! حالا باید دید چرا اینا از دولت این انتظارها را دارند؟! ما که باورمون نمیشه دولت دنبال این حرفا باشه!

این یکیشو ندیده بودیم
بین فوتبالیستها همه چیز از معتاد و کراکی و فلان و فلان دیده بودیم، الا این یکی! اتهام کلاهبرداری هافبک اسبق تیم ملی! اسبق رو که ملفت هستین؟ یعنی دو تا نسل قبل!  آقا در زمان بازی هم فوتبالش به خاطر نتیجه مثبت دوپینگ زود تمام شد! حالا صدا در آمده که اين هافبك بازنشسته به همراه برادر بزرگ‌ترش با استفاده از اعتماد چند نفر روي اسناد مالكيت املاك آنان وام‌هاي كلاني از بانك‌هاي مختلف گرفته و با فرارسيدن زمان بازپرداخت اين وام‌ها خود را پنهان كرده‌اند تا صاحبان املاك تحت فشار بانك براي مزايده ملك خود قرار بگيرند. اين فوتباليست اقدام به راه‌اندازي يك آرايشگاه زنانه بزرگ در شمال تهران براي همسرش كرد و براي افتتاح اين آرايشگاه از دوستانش پول و سند ملك براي دريافت وام قرض گرفت ولي يك سال بعد با پول‌هايش زمين‌هاي بزرگي در شمال كشور خريد و حالا براي طلبكارانش بهانه مي‌آورد که «به دليل ركود بازار، زمين‌هايش مشتري ندارد!» آفرین! ما هم همین جا به دلیل آن که ستون حوادث روزنامه ایران نیستیم، از ادامه خبر معذوریم! این قدر هم به مغز مبارک فشار نیارین چون بی فایده است!

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...