نسخه چاپی

گشایش نخستین هتل فرودگاهی كشور

نخستین هتل فرودگاهی كشور امروز با حضور جمعی از مسئولان در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، نخستین هتل فرودگاهی کشور امروز با حضور جمعی از مسئولان در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) افتتاح می‌شود. این مجموعه نخستین هتل فرودگاهی به‌شمار می‌رود که در کشور ساخته شده است و با 520 اتاق سه و چهار ستاره به مسافران خدمات رسانی می‌کند.

هتل فرودگاهی امام(ره) که بخشی از مجموعه شهر فرودگاهی امام‌خمینی محسوب می‌شود از پروژه‌های مرحله دوم توسعه این فرودگاه است که با سرمایه‌گذاری بیش از 2200 میلیارد ریال در 12 طبقه با همکاری یک گروه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد ساخت ، بهره‌برداری و واگذاری(BOT) ساخته شده است.

هتل فرودگاهی امام(ره) محل مناسبی برای استقرار عوامل پروازی است و می‌تواند در فاصله دو پرواز و به ویژه در پروازهای طولانی مدت به مسافران خدمات‌دهی کند.

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز که هر سال هزاران جابجایی هوایی دارد، تکمیل این هتل فرودگاهی می‌تواند خدمات‌دهی مناسبی را به مسافران نوروزی ارایه گند تا در زمان تعویض پروازها و یا تاخیرهای طولانی مدت، مسافران از خدمات فرودگاهی استفاده کنند.

عملیات اجرایی این پروژه از سال88 در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر با زیربنای 47 هزار مترمربع احداث شده است.

این هتل روبروی ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین‌المللی امام(ره) واقع شده است و از طریق پل مکانیزه با ترمینال ارتباط مستقیم دارد.

۱۳۹۳/۱۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...