نسخه چاپی

پرحادثه‌ترین روز جاده‌های كشور از سال ۹۰ تاكنون

رئیس سازمان پزشكی قانونی گفت: در مقایسه روزهای نوروز در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، روز سیزدهم فروردین پرحادثه ترین روز جاده‌های كشور بوده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، احمد شجاعی در جلسه هماهنگی اجرای طرح نوروزی با اشاره به آمار تلفات ترافیکی در نوروز اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام شده، ۱۳۱۸ نفر در نوروز سال۹۰ جان باختند که این تعداد در نوروز سال ۹۳ به ۱۰۸۴ نفر تقلیل یافت.

وی استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، تهران و فارس را دارای بیشترین آمار تلفات رانندگی در طرح نوروزی معرفی کرد و افزود: در مقایسه روزهای نوروز در سال‌های ۹۰ تا ۹۳، روز سیزدهم فروردین پرحادثه ترین روز جاده‌های کشور بوده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه به آمار تلفات ترافیکی در ۱۰ ماهه نخست امسال پرداخت و خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۴۵۷۹ نفر در اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با آمار کشته شدن ۱۵۵۳۵ نفر در ده ماهه نخست سال ۹۲،نشان از کاهش ۶.۲ درصدی تلفات در ده ماهه ابتدایی امسال دارد.

شجاعی در پایان با ارایه امار تلفات استان‌های رکوددار در این ۱۰ ماه گفت : در ده ماهه نخست امسال استان فارس با ۱۲۵۰ نفر، تهران با ۱۱۰۸ نفر و خراسان رضوی با ۱۱۰۵ نفر فوتی، رکودار تلفات ده ماهه نخست امسال هستند.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...