نسخه چاپی

تصادف اتوبوس زائران ایرانی در مدینه

اتوبوس حامل کاروان زائران زنجان روز گذشته جهت زیارت دوره در نزدیکی مسجد ذوقبلتین تصادف کرد. در این حادثه هفت نفر از زائران ایرانی مجروح شدند.

به گزارش سازمان حج و زیارت، محمدی فرد مسئول امداد و پیگیری ستاد مدینه منوره گفت: این سانحه به علت بی احتیاطی راننده اتوبوس رخ داد. وی گفت: بلافاصله پس از این تصادف، موضوع به واحد پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در مدینه منتقل شد و این عزیزان به همراه آمبولانس در محل حاضر شده و سانحه دیدگان را به بیمارستان منتقل کردند.

در همین زمینه مسئول گروه پزشکی جمهوری اسلامی ایران مستقر در مدینه گفت: پس از انتقال زائران به بیمارستان انصار مدینه، مراحل عکسبرداری و درمان طی شد که خوشبختانه به جز چند جراحت و یک شکستگی بینی، مشکل جدی برای زائران پیش نیامده بود. دکتر موسوی گفت: پزشکان این مرکز، بیماران را تا آخرین مرحله درمان و ترخیص از بیمارستان همراهی کردند و هم اینک حال این زائران مناسب گزارش شده است.

گفتنی است، برخی از رانندگان شرکت های سعودی که در اجاره جمهوری اسلامی ایران هستند متاسفانه احتیاط لازم را در رانندگی رعایت نمی کنند و در سالهای گذشته نیز بارها شاهد چنین حوادثی بوده ایم.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...