نسخه چاپی

واكنش دستیار دایی به محبوبیت علی كریمی در برنامه 90

كاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «برای من افتخار بوده كه تقریبا در كنار تمام 5 نفری كه در این نظرسنجی بودند، بازی كردم.»

به گزارش نما، افشین پیروانی در رابطه نبودن نامش در میان محبوب ترین بازیکنان 2 دهه اخیر پرسپولیس در نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 اظهار داشت: «بالاخره نظرات متفاوت است اما برای من خیلی مهم نبود که در این نظرسنجی باشم زیرا پرسپولیس خیلی مهمتر از تمام بازیکنان است. حضور این اسامی و غیبت یکسری اسامی دیگر نشان داد که پرسپولیس چقدر تیم بزرگی است و نفرات بزرگی دارد.»



وی ادامه داد: «البته فردوسی پور در بخشی از برنامه اش گفت که برخی دیگر مثل من، شاهروی یا میناوند می توانستند در این نظرسنجی حضور داشته باشند اما در هر صورت همین 5 نفر نیز خوب رای آوردند و خیلی هم مهم نبود که چه کسی اول یا دوم می شود. برای من افتخار بوده که تقریبا در کنار تمام 5 نفری که در این نظرسنجی بودند، بازی کردم اما همین از من یاد شد، برایم کافی است.»



کاپیتان سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: «پرسپولیس آنقدر بازیکن بزرگ در تاریخ خود دارد که شاید 10 نفر دیگر نیز می توانستند در این نظرسنجی حضور داشته باشند. مهم این بود که دوستان و همبازیان من همه آدم هایی هستند که نام هایشان به عنوان بازیکنان سرشناس تاریخ مطرح است.»



وی در پایان در خصوص انتخاب علی کریمی از سوی مردم گفت: «پرسپولیس از همه بزرگتر است و این فقط یک نظرسنجی بود. با این حال چون کریمی جزو جدیدترین نسل بود، بیشتر رای آورد و باید به رای مردم هم احترام گذاشت. همه ما باید بدانیم که جدا از توانایی شخصی نام پرسپولیس باعث شده تا شناخته و محبوب شویم.»

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...