نسخه چاپی

پلمپ 10 مهدكودك متخلف در البرز

وی بیان داشت: این تیم‌ها متشكل از كاركنان مجرب بهزیستی و واحدهای بازرسی و حراست بودند و در زمان اجرای طرح، با مدیران متخلف برخورد قاطع صورت گرفت.

به گزارش نما، افروز بهرامی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس قانون نظارت بر عملکرد مدیران مهدهای کودک و نحوه تربیت و آموزش خردسالان و نونهالان در این مراکز، بر عهده سازمان بهزیستی است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت این دوره سنی و ضرورت آموزش و تربیت صحیح به نونهالان و خردسالان، اداره کل بهزیستی استان البرز طرح‌های نظارتی مختلفی را در رابطه با عملکرد مدیران مهدهای کودک و مربیان این مراکز به طور مداوم اجرا می‌کند.

این مسئول افزود: در همین راستا اجرای یک طرح ضربتی را در دستور کار قرار دادیم که این طرح در چند روز اخیر اجرا شد.

بهرامی گفت: در زمان اجرای طرح فوق تیم‌های نظارتی که متشکل از افراد متخصص و با تجربه بودند، به مهدهای کودک فعال در استان البرز به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی مراجعه کرده و از عملکرد مدیران، مربیان و برنامه‌های آموزشی گزارش تهیه کردند.

وی بیان داشت: این تیم‌ها متشکل از کارکنان مجرب بهزیستی و واحدهای بازرسی و حراست بودند و در زمان اجرای طرح، با مدیران متخلف برخورد قاطع صورت گرفت.

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در زمان اجرای طرح فوق، چه تعداد مهد کودک مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: تمام مهدهای کودک فعال در استان البرز را بازرسی کردیم و متاسفانه برخی از مدیران تخلفاتی داشتند که با آنها برخورد شد.

بهرامی گفت: پس از تهیه گزارش‌های ویژه، برخی از مدیران مهدهای کودک تذکراتی را دریافت کرده و موظف شدند که در ظرف مدت مشخصی، ضعف‌های شناسایی شده را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: همچنین از تداوم فعالیت 10 مهد کودک در استان البرز نیز جلوگیری شد.

* درمان رایگان 200 بیمار صعب‌العلاج البرزی توسط پزشکان آلمانی

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در بخش دیگری از سخنان از برگزاری همایش بزرگ بیماری‌های نادر با همت این اداره کل خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه مصادف با هشتم اسفند ماه و همزمان با روز جهانی بیماری‌های نادر در سالن اجلاس سران و با حضور بیش از 3 هزار متخصص و میهمان داخلی و خارجی، محققان و بیماران مبتلا به بیماری‌های نادر و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: سخنران این مراسم دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و برنامه‌ای کم‌نظیر و ارزشمند نیز در حاشیه این همایش ترتیب داده‌ایم.

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز اظهار داشت: صبح این روز 200 نفر از بیماران صعب‌العلاج ژنتیک و سرطان ساکن استان البرز با تلاش این اداره در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و توسط پرفسور رولفز و پرفسور نصرت فیروزیان که ساکن آلمان هستند، ویزیت می‌شوند.

بهرامی گفت: این پزشکان در زمینه عصب‌شناسی، ژنتیک و سرطان از جمله سرشناس‌ترین متخصصان جهان هستند و به صورت رایگان 200 بیمار البرزی را وزیت می‌کنند.

وی بیان داشت: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بهزیستی استان البرز با بنیاد بیماری‌های نادر امضا کرده‌اند، تامین دارو و ادامه درمان این بیماران نیز به صورت رایگان انجام شده و هزینه‌های درمان توسط بنیاد بیماری‌های نادر ایران تامین می‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...