نسخه چاپی

جدیدترین قیمت میوه در بازار تهران

عکس خبري -جديدترين قيمت ميوه در بازار تهران

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران از كاهش ۱۰ درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: هم‌اكنون آلبالوی اسرائیلی در بازار كیلویی ۴۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

به گزارش نما، حسین مهاجران در گفتگو با مهر درخصوص تازه ترین نرخ میوه ها در بازار اظهار داشت: قیمت انواع میوه ها این هفته نسبت به هفته گذشته در حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گیلاس بین ۲۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است، گفت: قیمت هرکیلو آلبالوی محلی ۲۵۰۰ تومان و هرکیلو آلبالوی اسرائیلی ۴۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اشاره به اینکه هرکیلوگرم شلیل (شبرنگ) در بازار به قیمت ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد، قیمت هرکیلوگرم هلو را بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان اعلام کرد.

به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم موز بین ۱۱۰۰ تا ۱۳۵۰ تومان و لیموترش همچنان بین ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان است.

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم پرتقال داخلی بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد، اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم پرتقال وارداتی از ترکیه ۱۳۵۰ و پرتقال مصری ۲۲۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم گریپ فروت وارداتی ۲۲۰۰ تومان است، قیمت هر کیلو گرم زردآلو در بازار را بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم سیب گلاب (داخلی) بین ۲۲۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت هرکیلوگرم سیب وارداتی از فرانسه و آفریقا بین ۳۸۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم انگور در بازار بین ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است، قیمت هرکیلوگرم انبه که به صورت قاچاق وارد کشور می شود را بین ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان اعلام کرد.

به گفته مهاجران، قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز(درختی) ۴۰۰۰ تومان و آلو بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است. وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم توت سفید در بازار ۲۰۰۰ تومان است، گفت: هرکیلوگرم توت فرنگی به قیمت ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در بازار به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران در ادامه درخصوص قیمت برخی از انواع صیفی جات در بازار گفت: هرکیلوگرم خیار در بازار به قیمت ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و گوجه فرنگی نیز در به قیمت ۵۵۰ تا ۷۵۰ تومان به فروش می رسد.

وی قیمت هرکیلوگرم هندوانه را در بازار بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ تومان اعلام کرد و افزود: هرکیلوگرم طالبی در بازار به قیمت بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

مهاجران همچنین درخصوص قیمت خربزه در بازار گفت: درصورتی که خربزه در بازار باشد هرکیلوگرم خربزه به قیمت ۱۲۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...