نسخه چاپی

جزئیات اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات‌عالیات از ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات می‌توانند برای تشرف با دفاتر ستاد در استان‌های سراسر كشور تماس بگیرند.

به گزارش نما ، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات (نجف، کربلا، کاظمین) از 21اسفند ماه خبر داد و گفت: دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات می‌توانند جهت تشرف با دفاتر ستاد در استان‌های سراسر کشور تماس بگیرند.

زارع تصریح کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، یزد،قزوین، البرز و ایلام به دلیل به حد نصاب نرسیدن درخواست، در این دوره اعزام نخواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی یک میلیون و 150 هزار تومان و هوایی یک میلیون و 650هزار تومان برآورد شده و با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌ تجارت برای دانشجویان وام یک میلیون تومانی نیز در نظر گرفته شده است.

زارع گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 21 اسفندماه آغاز و تا 19 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت روزانه 3 کاروان از سراسر کشور اعزام خواهند شد.

گفتنی است،تغییر قیمت عتبات عالیات بر اساس تغییر محاسبه نرخ ارز بوده و از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده است.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...