نسخه چاپی

نتایج تحقیقات درباره امام موسی‌صدر

عکس خبري -نتايج تحقيقات درباره امام موسي‌صدر

رئیس شورای انتقالی لیبی از آخرین نتایج تحقیقات درباره امام موسی صدر و جزئیات آخرین گفتگوی وی با دیكتاتور سابق لیبی خبر داد.


به گزارش نما به نقل از مهر، مصطفی عبدالجلیل در گفتگو با العربیه اظهار داشت: تحقیقات انجام شده نشان می دهد امام موسی صدر خاک لیبی را ترک نکرده است و شخصی که از لیبی خارج شده است شبیه امام موسی صدر بوده است و در واقع خود را شبیه امام موسی صدر کرده است.

وی در عین حال اعلام کرد هویت کسانی که شخصیت امام موسی صدر را جعل کرده و شخصی را به جای وی معرفی و از لیبی خارج کردند شناسایی شده اند.

عبدالجلیل تصریح کرد: مسئولان لیبی لباس های امام موسی صدر یا لباس هایی که گفته می شود متعلق به وی است را پیدا کرده اند و همچنین یک گور دسته جمعی که احتمال می رود امام موسی صدر در آن حضور داشته باشد را نبش قبر کرده اند.

رئیس شورای انتقالی لیبی خاطرنشان کرد: هیئت تحقیقاتی لبنانی - لیبیایی در جریان این نبش قبر از جسدی که احتمال می رود پیکر امام موسی صدر باشد آزمایش DNA گرفته اند.

وی در عین حال اظهار داشت که هیئت لبنانی علیرغم گذشت 3 ماه هنوز نتایج آزمایش را اعلام نکرده است. مصطفی عبدالجلیل در ادامه گفت: طبق تحقیقات موجود آخرین گفتگوی امام موسی صدر و معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی دوستانه نبوده است و گفته می شود امام موسی صدر از شخصیت قذافی انتقاد کرده است.

عبدالجلیل با بیان این مطلب افزود: قذافی در این گفتگو از امام موسی صدر خواسته است برخی مفاهیم اسلامی را تغییر دهد. رئیس شورای انتقالی لیبی در پایان از ادامه تلاش هیئت تحقیقاتی لیبیایی - لبنانی تا زمان روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر خبر داد.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...